اخبار صنفیویژه

جزئیات سوء قصد به وکیل حسن صفری

وکلاپرس- وکیل حسن صفری عضو کانون وکلای دادگستری مرکزی حین انجام وظیفه وکالتی از سوی طرق مقابل موکلش مورد تیراندازی قرار گرفت و در بیمارستان بستری است.

 به گزارش وکلاپرس، مردی روز گذشته (۱۸ شهریورماه) در باغات نظم آباد شهرستان اراک همسر خود را با سلاح گرم به قتل رساند، وکیل حسن صفری حین انجام وظیفه وکالتی و برای توقیف ملک در پرونده مربوط به مهریه موکلش، به نظم آباد اراک مراجعه کرده بود و از سوی همسر موکلش مورد سوءقصد قرار گرفت و مجروح شد.

جزئیات پیگیری هیات مدیره کانون وکلای مرکزی

در همین راستا براساس اعلام روابط عمومی کانون وکلای مرکزی، امروز ۱۹ شهریورماه جلسه‌ای فوری با حضور هیات مدیره کانون و عضو هیات مدیره صندوق حمایت و مدیر داخلی بیمارستان ولی عصر (عج) برگزار شد تا پیرامون وضعیت وکیل حسن صفری تصمیم بگیرند.

در این جلسه که با حضور خانواده این همکار برگزار شد، مسئله انتقال وی به تهران جهت انجام اعمال جراحی‌های لازم مطرح شد اما کمیسیون پزشکی انتقال وی به تهران را به دلیل شدت جراحت وارده فاقد نتیجه دانست و قول مساعدت در تمام زمینه ها را به خانواده همکار محترم دادند.

بیشتر بخوانید:

لازم به ذکر است سرهنگ علیرضا معیریان، فرمانده انتظامی شهرستان اراک، در جریان جزئیات این حادثه گفته بود که قاتل پس از ارتکاب قتل از صحنه متواری شد اما پلیس بلافاصله و طی عملیات چهار ساعته او را دستگیر کرد. اگرچه متهم به سمت ماموران شلیک کرد اما خوشبختانه آسیبی به نیروهای پلیس وارد نشد و در نهایت با شلیک ماموران قاتل مجروح و به بیمارستان منتقل شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا