اخباراخبار صنفیویژه

جزئیات سوءقصد مسلحانه به وکیل حامد غیاثی فرامرز در نورآباد لرستان

وکلاپرس- وکیل حامد غیاثی فرامرز پس از جلسه رسیدگی به یک پرونده قضایی در استان لرستان و حین انجام وظایف وکالتی، از سوی طرف موکل خود مورد سوءقصد مسلحانه قرار گرفت.

به گزارش وکلاپرس، روز گذشته اخباری مبنی بر حمله و سوءقصد مسلحانه به دو وکیل دادگستری منتشر شد. وکیل حامد غیاثی فرامرز, عضو کانون وکلای دادگستری آذربایجان شرقی، در گفتگو با خبرنگار وکلاپرس درخصوص جزئیات این جادثه گفت: بنده به همراه همکارم (وکیل کانون وکلای خراسان رضوی) بعد از اتمام جلسه ای که در شهرستان نورآباد لرستان مطرح بود، قصد بازگشت به شهرستان نیشابور را داشتیم که حدودا بعد از طی ۲۰ کیلومتر بعد از نورآباد به سمت لرستان، دو نفر که صورت خود را پوشانده بودن با یک دستگاه پژو پارس سفید فاقد پلاک طی سه مرحله شروع به تیراندازی با کلت کمری به ما کردند.

بیشتر بخوانید:

غیاثی افزود: به محض مشاهده این موضوع با ۱۱۰ تماس گرفتیم اما تا پلیس راه رسیدیم، خودروی مذکور متواری شد و به پلیس راه الشتر رسیده و در آنجا پناه گرفتیم، پلیس نیز صرف نظر از تاخیر بوجود آمده حاصل از ترافیک موجود همکاری لازم را در خصوص حفاظت و همراهی ما تا شهرستان لرستان انجام داده ولی متاسفانه ضاربان دستگیر نشدند.

او در پاسخ به پرسش خبرنگار مبنی بر اینکه آیا کسی در این حادثه آسیب دید یا خیر، گفت: خوشبختانه من و همکارم در این حادثه آسیبی ندیدیم اما در جریان تیراندازی دو خودروی پراید و سمند از جاده منحرف شدند و به دلیل اینکه ما با سرعت ۱۷۰ در حال فرار بودیم، نمیدانم چه اتفاقی برای آن دو خودرو افتاد.

این وکیل دادگستری درخصوص پیگیری های صورت گرفته گفت: در پی این واقعه شکایتی از سوی کانون وکلای داداگستری خراسان تنظیم شده است.

او در پایان گفت: با توجه به اتفاقات رخ داده و اینکه لازم است برای پیگیری و جلسات مروبط به پرونده ها رفت و آمد مجدد و مکرر به شهرستان نورآباد لرستان داشته باشیم، درخواست تامین امنیت از مقامات محترم قضایی و انتظامی شهرستان نورآباد را داریم.

‫۵ دیدگاه ها

  1. لازمه فکری بحال امنیت وکلا بشه. مثلاً وکلا مجهز به اسلحه یا سایر اقلام حفاظتی بشوند. حتما که نباید ۱۰ تا وکیل ترور بشه بعد فکر چاره کنند!!

  2. خبر بسیار شوکه کننده بود ،،،حمله مسلحانه به وکیل دعاوی، چیزی که بنظر بنده می‌رسد این نکته است که قصد ترور به وکیل از سوی طرف مقابل موکل ایشان بوده ، بنظرم پلیس مقتدر آگاهی بسرعت تروریست‌ها را شناسائی و به این ماجرا سریع دخول نمایند تا درسی باشد برای سائر مسلحین قانون شکن.یا علی مدد ع.

  3. واقعا بعضی نقاط کشورمثل منطقه غرب کشور علی الخصوص لرستان وکلا امنیت جانی ندارن چطور میشه وکالت کرد وقتی جان شما در خطر هست متاسفانه ماهم در این مناطقه هستیم لطفا برای وکلای این مناطق تدبیری بی اندیشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا