اخبار قوه قضاییه

جزئیات برگزاری دادگاه ضیا نبوی از زبان وکیل مصطفی نیلی

وکلاپرس– وکیل مدافع ضیاء نبوی از تشکیل جلسه اول دادگاه موکلش به اتهام نشر اکاذیب در تاریخ ٧ شهریورماه‌ به صورت ویدئو کنفرانس خبر داد.

به گزارش وکلاپرس، وکیل مصطفی نیلی گزارش مختصری از برگزاری دادگاه ضیا نبوی، در تاریخ هفتم شهریور ماه، به منظور رسیدگی به اتهام نشر اکاذیب وجود حشره «ساس» در زندان اوین خبر داد.

او اعلام کرد: چهارشنبه ٧ شهریور، جلسه اول دادگاه آقای ضیا نبوی به اتهام نشر اکاذیب تشکیل شد.این پرونده در پی شکایت زندان اوین از او به دلیل انتشار متنی در مورد وجود ساس در بند ٨ زندان تشکیل شده است.

نیلی درمورد نحوه برگزاری جلسه گفته است: جلسه دادگاه به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد و آقای ضیا نبوی دفاعیات خود را انجام دادند. اینجانب و آقای امیر رئیسیان به عنوان وکلای ایشان تقاضا کردیم تا ادامه رسیدگی در جلسه بعد به صورت حضوری برگزار شود تا وی بتواند مستندات خود را تقدیم دادگاه کند و در این فاصله قاضی محترم دادگاه شخصا از بند ٨ زندان جهت بررسی صدق ادعای موکل بازدید کند که  مورد موافقت قرار گرفت..

بیشتر بخوانید:

پیشتر نیز وکیل امیر رئیسیان در گفتگو با شرق اعلام کرده بود که در پی انتشار یادداشت «ضیاء نبوی» درباره وجود حشره «ساس» در زندان اوین و پس از احضار وی به شعبه هفتم بازپرسی و تفهیم اتهام نشر اکاذیب، در نهایت، پرونده او با قرار جلب دادرسی به شعبه «۱۲۰۷» ارجاع شد و در تاریخ «هفتم شهریور ماه» برای رسیدگی، تعیین وقت شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا