توییت وکیل فرشته تابانیان از وضعیت پوشش خود و جلسه امروز رسیدگی به اتهامش

وکلاپرس- وکیل فرشته تابانیان عضو مرکز وکلای قوه قضائیه استان خوزستان در حساب توئیترش از برخورد قاضی پرونده با نحوه پوششش در دادگاه خبر داد.

به گزارش وکلاپرس، فرشته تابانیان وکیل مدافع دو تن از متهمان نیزار ماهشهر که اخیرا به نشر اکاذیب به قصد تشویش اذهان عمومی متهم شده است، در حساب توئیترش با انتشار تصویری از پوشش خود نوشت قاضی پرونده به دلیل پوشش نامناسب اجازه حضور نداده است.

بیشتر بخوانید:

فرشته تابانیان در حساب توییتر خود نوشت:

«جلسه رسیدگی به اتهام نشر اکاذیب به قصد تشویش اذهان عمومی خودم امروز در شعبه یکصد و سیزده کیفری دو اهواز به دلیل عدم حضور نماینده دادستان تجدید شد.قاضی شعبه اجازه حضور به من به دلیل پوشش_نامناسب ندادند. با مراجعه و صحبت کردن با رییس مجتمع ایشان پوشش من را مناسب دانستند. در صورت جلسه دادگاه نوشتند که متهم فرشته تابانیان پوشش نامناسب داشته است.پوشش من را در عکس می‌بینید.»

 چهارشنبه هفته پیش نیز حراست سالن اجتماعات گیت بوستان اهواز از حضور مدیران نهاد وکالت و وکلای دادگستری دارای کراوات  در مراسم افتتاحیه چهل و هشتمین همایش اسکودا ممانعت به عمل آورد که این اقدام منجر به لغو مراسم افتتاحیه شد.

علاوه بر این، چند روز پیش یکی از وکلای خراسانی با انتشار تصویری از اطلاعیه نصب شده در ورودی یکی از محاکم قضایی خبر داد که از ورود زنان وکیل با پوشش روسری ممانعت به عمل می آید.

بیشتر بخوانید:

خروج از نسخه موبایل