اخبار کانون ها

تغییر تاریخ ثبت‌نام از داوطلبان نهمین دوره انتخابات هیأت‌مدیره کانون‌ وکلای دادگستری کردستان

وکلاپرس- روابط عمومی کانون وکلای کردستان در اطلاعیه ای از تغییر تاریخ ثبت‌نام از داوطلبان نهمین دوره انتخابات هیأت‌مدیره کانون‌ خبر داد.

به گزارش وکلاپرس، انتخابات نهمین دوره هیات مدیره کانون وکلای کردستان  به علت استعفای ۶ نفر از کاندیداهای انتخابات و به حد نصاب نرسیدن جهت برگزاری انتخابات تجدید شد.

بر اساس آگهی تجدید ثبت نام که پیش از این منتشر شده بود مقرر شده بود داوطلبان عضویت در نهمین دوره هیأت مدیره این کانون از  ۱۴۰۳/۰۶/۲۴ تا شنبه ۱۴۰۳/۰۷/۰۷ مهلت دارند جهت ثبت نام اقدام کنند.

اما به علت عدم نشر آگهی تجدید ثبت نام از داوطلبان عضویت در نهمین دوره هیأت مدیره کانون وکلای دادگستری کردستان در تاریخ ۲۴ شهریور ماه در هفته نامه سیروان، این آگهی روز ۱ مهر ماه منتشر شد و به همین دلیل تاریخ ثبت‌نام از داوطلبان نهمین دوره انتخابات هیأت‌مدیره کانون‌ کزدستان تغییر کرد.

نامه هفته نامه سیروان برای عدم نشر آگهی تجدید ثبت نام نهمین دوره هیأت مدیره کانون وکلای کردستان
نامه هفته نامه سیروان برای عدم نشر آگهی تجدید ثبت نام نهمین دوره هیأت مدیره کانون وکلای کردستان

بر اساس این تغییرات، داوطلبان عضویت در نهمین دوره هیأت مدیره این کانون از  ۱۴۰۳/۰۷/۱ لغایت پایان ساعت اداری روز یکشنبه ۱۴۰۳/۰۷/۱۵  مهلت دارند جهت ثبت نام اقدام کنند.

بیشتر بخوانید:

در آگهی جدید تجدید انتخابات آمده است:

آگهی تجدید انتخابات نهمین دوره هیأت‌مدیره کانون‌ وکلای دادگستری کردستان:

به اطلاع کلیه وکلای محترم عضو کانون‌وکلای دادگستری استان کردستان می‌رساند که انتخابات نهمین‌دوره هیأت‌مدیره کانون‌وکلای دادگستری کردستان برای انتخاب ۵ عضو اصلی و ۳ عضو علی‌البدل برگزار می‌شود. لذا از کلیه و کلای محترم عضو کانون که داوطلب عضویت در هیأت‌مدیره بوده و دارای شرایط ذیل باشند دعوت می‌گردد که از تاریخ ۱۴۰۳/۰۷/۱ لغایت پایان ساعت اداری روز یکشنبه ۱۴۰۳/۰۷/۱۵ شخصاً و با در دست داشتن اصل و تصویر پروانه‌وکالت تمدید شده، درخواست کتبی خود را تحویل دفتر هیأت نظارت واقع در کانون‌وکلای دادگستری کردستان نمایند.

شرایط عضویت در هیأت‌مدیره:

  1. داشتن حداقل ۳۵ سال سن تمام
  2. وکیل پایه یک باشد.
  3. در حال تعلیق از وکالت نباشد.
  4. دارای هشت سال سابقه وکالت پایه یک یا چهار سال وکالت و چهار سال سابقه قضاوت بوده و سلب صلاحیت قضایی نشده باشد.
  5. محکومیت انتظام
دکمه بازگشت به بالا