تعطیلی ادارات دولتی در هفته آینده

رییس سازمان اداری و استخدامی کشور اعلام کرد در هفته آینده اصل بر تعطیلی ادارات دولتی است

وکلاپرس- رییس سازمان اداری و استخدامی کشور پنج شنبه شب از تعطیلی یک هفته ای ادارات دولتی خبر داد و گفت فقط کارمندانی که حضورشان ضروری است می توانند در محل کار خود حاضر بشوند.

به گزارش ایرنا، جمشید انصاری رییس سازمان اداری و استخدامی کشور پنجشنبه شب (۶ آذر ۱۳۹۹) با حضور در بخش گفت وگوی ویژه خبری شبکه دوم سیما اظهار کرد: هفته آینده ادارات، تعطیل هستند مگر آنکه حضور آن کسانی که به تشخیص مقامات حضور آنان ضروری باشد و این در جلسه دیروز دولت رییس جمهوری ابلاغ شد.

وی ادامه داد: از همه می خواهم این دستور را به صورت جدی عملی کنند و از مردم می خواهم کارهای اداری خود را دو هفته به تعویق بیاندازند تا زنجیره شیوع قطع شود. مثلاً در شهرداری یک بخش، خدمات شهری ارائه می کند و بخشی دیگر، مجوزها را صادر می کند و کسانی که سر کار حضور دارند از بخش ارائه خدمات شهری هستند. لذا قسمت های اداری غیرضروری نیازی به حضور ندارند.

بیشتر بخوانید:

معاون رییس جمهوری عنوان کرد: دولت، این بخشنامه را ابلاغ کرده و شامل همه کارکنان دولت اعم از رسمی و قراردادی و پیمانی و همچنین شامل قرارداد دستگاه با شرکت‌ها می شود و کاهش نیرو باید در تمام عرصه ها انجام شود و فرقی بین کارکنان شاغل ادارات نیست.

با توجه به اهمیت تعطیلی دادگاه ها از جهت تاثیر در مهلت های قانونی و قضایی، لازم است مسوولان قوه قضاییه به صورت شفاف در این زمینه اعلام موضع کنند.

 

خروج از نسخه موبایل