اخبار اسکودااخبار کانون هاویژه

تصمیم جدید اسکودا برای اختصاص نشریه‌ای به صورت هفته‌نامه برای هر کانون وکلای دادگستری

وکلاپرس- بر اساس صورت جلسه هیات مدیره کانون وکلای دادگستری کردستان، اتحادیه سراسری کانون های وکلای دادگستری درصدد اختصاص نشریه ای به صورت هفته نامه برای هر کانون است.

به گزارش وکلاپرس، چهل و ششمین جلسه هیات مدیره کانون وکلای دادگستری کردستان روز گذشته مورخ ۱۹ تیر ماه برگزار و صورت جلسه آن نیز در همان روز منتشر شده است.

بر اساس یکی از بند های این صورت جلسه، اسکودا در نامه ای به کانون های وکلای دادگستری سراسر کشور، درخصوص اختصاص نشریه ای بصورت هفته نامه برای هر کانون، نظرسنجی کرده است.

این در حالی است که یکی از مصوبات شورای اجرایی اسکودا مورخ ۱۴۰۳/۰۲/۲۷، تصمیم گیری در خصوص راه اندازی پایگاه خبری کانونهای وکلای دادگستری بوده است و در روز گذشته نیز فراخوانی برای همکاری با پایگاه خبری کانون‌های وکلای دادگستری از سمت اسکودا منتشر شده است.

بیشتر بخوانید:

در گزارش روابط عمومی کانون وکلای کردستان از چهل و ششمین جلسه هیات مدیره دوره هشتم در این خصوص آمده است:

با توجه به مرقومه ی شماره ۰۳ – صادره – ۲۰۰۹ مورخ ۱۴۰۳/۰۳/۲۶ اتحادیه سراسری کانونهای وکلای دادگستری ایران دال بر اختصاص نشریه ای بصورت هفته نامه برای هر کانون بر همین اساس موضوع در جلسه ی هیأت مدیره کانون وکلای دادگستری کردستان طرح و هیأت مدیره با انتشار نشریه ای مختص کانون وکلای دادگستری کردستان با هزینه تولید و انتشار و توزیع بر عهده کانون وکلای دادگستری کردستان مخالفت خود را اعلام می نمایند.

صورتجلسه چهل و ششمین جلسه هیات مدیره کانون وکلای دادگستری کردستان
صورتجلسه چهل و ششمین جلسه هیات مدیره کانون وکلای دادگستری کردستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا