اخبار بین المللی

ترامپ جت شخصی اش را فروخت تا پول وکیل بدهد

وکلاپرس- رئیس‌جمهور آمریکا که درگیر هزینه‌های کمرشکن پرونده‌های قضایی متعدد خود است، برای تامین حقوق وکلایش ناچار به فروش یک جت شخصی شد.

به گزارش وکلاپرس به نقل از ایسنا، «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور سابق آمریکا که درگیر چندین پرونده قضایی است، برای تامین هزینه‌های حقوقی خود یک جت به ارزش ۱۰ میلیون دلار را به یکی از حامیان کمپین انتخاباتی خود فروخت.

بر اساس اسنادی که به رویت پایگاه خبری «دیلی بیست» رسیده، این نامزد انتخابات ۲۰۲۴ آمریکا در اوایل ماه میلادی جاری یک فروند هواپیمای جت سسنا ۱۹۹۷ را به مبلغ نامشخصی فروخته است.

قیمت این جت در بازار آزاد حدود ۱۰ میلیون دلار تخمین زده شده است

گرچه مبلغی که ترامپ در ازای فروش این جت شخصی دریافت کرده مشخص نیست، اما قیمت این جت در بازار آزاد حدود ۱۰ میلیون دلار تخمین زده می‌شود.

گزارش‌ها حاکی از آن است که این جت توسط یک غول ساخت‌وساز در تگزاس فروخته شده که نزدیک به ۲۵۰ هزار دلار به کمپین انتخاباتی۲۰۲۰ ترامپ کمک کرده بود.

بیشتر بخوانید:

پرداخت ۷۶ میلیون دلار برای هزینه‌های حقوقی ترامپ در دو سال گذشته

به گزارش آسوشیتدپرس، ترامپ در سال‌های ۲۰۲۲ و ۲۰۲۳ مبلغ ۷۶ میلیون دلار برای هزینه‌های حقوقی خود در پرونده‌های مختلف صرف کرده که بخشی از این مبلغ از طریق سازمان‌های جمع‌آوری کمک مالی پرداخت شده‌ است.

همچنین به گزارش بلومبرگ، ترامپ در مارس نزدیک به پنج میلیون دلار برای هزینه‌های حقوقی خرج کرد و بودجه باقی‌مانده او برای پرداخت حقوق وکلا و تیم حقوقی‌اش کمتر از هفت میلیون دلار بود. ترامپ همچنان با اتهامات جنایی و دعاوی مدنی مختلفی درگیر است و این در حالی است که او سعی دارد در ماه نوامبر به در انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا «جو بایدن» رئیس‌جمهور کنونی دموکرات را شکست دهد

منبع: ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا