اخبار صنفیاخبار کانون ها

نامه معاون فناوری اطلاعات دادگستری خراسان به وکلا در خصوص نحوه ثبت دعاوی در صلاحیت دادگاه‌های صلح در سامانه عدل ایران

وکلاپرس- براساس نامه معاون فناوری اطلاعات دادگستری خراسان، وکلا کلیه دعاوی و امور در صلاحیت دادگاه‌های صلح در شهرستان طرقبه شاندیز را باید به محاکم آن شهرستان ارسال کنند.

به گزارش وکلاپرس، معاون فناوری اطلاعات دادگستری خراسان طی نامه ای خطاب به ریاست کانون وکلای دادگستری استان و همچنین ریاست مرکز وکلای قوه قضاییه خراسان رضوی اعلام کرد که از این پس وکلا، کلیه دعاوی و امور در صلاحیت دادگاه‌های صلح در حوزه های قضایی بخش و فاقد دادسرا به دادگاه آن حوزه و در شهرستان طرقبه شاندیز را به محاکم آن شهرستان ارسال کنند و از ثبت این قبیل دعاوی در دسته بندی شورای حل اختلاف در سامانه خود کاربری (عدل ایران) خودداری نمایند.

متن این نامه در ادامه آمده است.

باسمه تعالی

تاریخ : ۱۴۰۳/۰۶/۰۱
شماره : ۲۸۰۷۰ / مقاب
پیوست : دارد

رئیس محترم کانون وکلای دادگستری استان خراسان

رئیس محترم مرکز وکلای قوه قضاییه خراسان رضوی

با اهداء سلام و تحیت

در راستای اجرای قانون جدید شورای حل اختلاف و راه‌اندازی دادگاه‌های صلح “در حوزه‌های قضایی بخش، حوزه‌های قضایی فاقد دادسرا و همچنین شهرستان طرقبه شاندیز” مقتضی است دستور فرمایید به وکلای محترم ابلاغ شود کلیه دعاوی و امور در صلاحیت دادگاه‌های صلح در حوزه های قضایی بخش و فاقد دادسرا به دادگاه آن حوزه و در شهرستان طرقبه شاندیز به محاکم آن شهرستان ارسال و از ثبت این قبیل دعاوی در دسته بندی شورای حل اختلاف در سامانه خود کاربری (عدل ایران) خودداری نمایند. شایان ذکر است در صورت افتتاح شعب مذکور در سایر شهرستانهای استان مراتب اطلاع رسانی خواهد شد.

با تشکر و آرزوی توفیق روز افزون

علی ثابتی بایگی

معاون فناوری اطلاعات و فلاکستری استان خراسان رضوی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا