اخبار کانون ها

بیانیه کانون وکلای فارس و کهگیلویه و بویراحمد درخصوص قتل وکیل علی سلیمانی

وکلاپرس- کانون وکلای فارس و کهگیلویه و بویراحمد در بیانیه‌ای ضمن محکوم نمودن این جنایت فجیع، از مسئولین قضائی و انتظامی تقاضای رسیدگی فوری و جدی به این پرونده را مطرح کرد.

به گزارش وکلاپرس، وکیل علی سلیمانی امروز مورخ ۲۸ مهر ۱۴۰۳، در مقابل دادگاه و شورای حل اختلاف جویم از توابع لارستان فارس به طرز فجیعی به قتل رسید.

بیشتر بخوانید:

روابط عمومی کانون وکلای دادگستری منطقه فارس با انتشار بیانیه این کانون درخصوص قتل وکیل علی سلیمانی، ضمن محکوم نمودن این جنایت فجیع، از مسئولین قضائی و انتظامی تقاضای رسیدگی فوری و جدی به این پرونده را مطرح کرد.

متن بیانیه در ادامه آمده است.

به کدامین گناه کشته شدند؟

 بار دیگر وکیلی صدیق و شجاع از مدافعین حق و عدالت مظلومانه و شهادت گونه به ضرب گلوله ظلم و جهل جان سپرد. زنده یاد علی (خالد) سلیمانی عضوی از اعضا خانواده بزرگ و سترگ کانون وکلای دادگستری منطقه فارس با آسمانی شدنش دگر عضوهای جامعه شریف و گرانقدر حقوقی را بی قرار و سوگوار نمود کانون وکلای دادگستری فارس و کهگیلویه و بویراحمد ضمن محکوم نمودن این جنایت فجیع مراتب تسلیت و تعزیت خود را به خانواده محترم و داغدار آن عزیز سفر کرده و همه همکاران محترم اعلام نموده و از مسئولین محترم قضائی و انتظامی تقاضا دارد که با جدیت و فوریت رسیدگی قانونی و قاطع را معمول داشته و به متولیان قوای تقنینی و اجرایی یادآور می شود که سکوت در مقابل این حادثه ناگوار و حوادث مشابه نتیجه ای جز سلب امنیت قضائی و تضعیف دادرسی عادلانه و منصفانه نداشته و بر همین اساس تقاضای تصویب قوانین حمایتی و تأمینی در حوزه وکالت دادگستری را دارد.

یک دیدگاه

  1. افرادی که زحمات وکیل رو نادیده میگیرن و با توهمات وهمی و آنی خودشون خانواده رو داغدار میکنن باید در ملأ عام اعدام بشن تا عبرتی بشه برای دیگران….یک وکیل کلی درس خونده تلاش کرده که نون حلال برای خانواده اش بیاره اونوقت براساس یک لحظه تصمیم جنون ادواری موکل یا غیره چرا باید مورد تهاجم قرار بگیره واقعا باید یک بند قانون اضافه بشه در دفاع از جان وکلا در برابر این حوادث …تا هیچ فردی جرات حتی کوچکترین تفکر پوچی راجب جامعه وکلا نداشته باشه.از همین جا از مجلس محترم تقاضا دارم یک ماده به قانون جزا اضافه کنند مبنی بر دفاع از جان وکلا…و اشد مجازات رو برای این افراد در نظر بگیرند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا