اخبار

۳۰ فروردین؛ موعد جلسه رسیدگی به اتهامات توماج صالحی

امیر رئیسیان، وکیل توماج صالحی خبر داد:

وکلاپرس- امیر رئیسیان، وکیل توماج صالحی، خواننده بازداشتی، از برگزاری جلسه رسیدگی به اتهامات موکلش در روز ۳۰ فروردین در شعبه اول دادگاه انقلاب اصفهان خبر داد.

به گزارش وکلاپرس به نقل از شرق امیر رئیسیان با اشاره به آخرین وضعیت پرونده موکل خود اظهار کرد: «پرونده مربوط به سال ۱۴۰۱ توماج صالحی به دیوان عالی کشور رفته بود. این مرجع قضائی، حکم صادره در دادگاه انقلاب اصفهان را نقض و دیگر اتهامات آقای صالحی را مشمول عفو دانست و همچنین تاکید کرد که مجازات‌های در نظر گرفته شده برای آقای صالحی، بیش از مجازات‌های قانونی است. دیوان همچنین تاکید کرد که ۲ فقره از اتهامات اقای صالحی باید حذف شود و پرونده را به دادگاه انقلاب ارجاع داد ولی این شعبه رسیدگی کننده، پرونده را به منظور افزایش اتهامات، به دادسرای اصفهان برگردانده بود.

تکرار تمام اتهامات پیشین + ۲ اتهام جدید

این وکیل دادگستری افزود: در نهایت، دادسرا هم علاوه بر تکرار تمام اتهامات پیشین علیه آقای صالحی در پرونده سال ۱۴۰۱، حتی اتهاماتی که برایش رای برائت صادر شده، ۲ اتهام جدید شامل «معاونت در بغی» و «اجتماع و تبانی به قصد امنیت ملی» را به پرونده اضافه کرد. قرار است جلسه رسیدگی به این اتهامات روز ۳۰ فروردین در شعبه اول دادگاه انقلاب اصفهان برگزار شود.»

بیشتر بخوانید:

توماج صالحی به صورت حضوری در جلسه رسیدگی خواهد بود

این وکیل دادگستری همچنین ابراز امیدواری کرد که توماج صالحی به صورت حضوری در جلسه رسیدگی به دادگاه حاضر شده و اجازه دفاع از اتهامات انتسابی را پیدا کند. در این جلسه رسیدگی، امیر رئیسیان و مصطفی نیلی از توماج صالحی دفاع خواهند کرد.

منبع: شرق

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا