یادداشت

باور کن دفاعیات من بلاوجه نیست!

وکلاپرس- وکیل ابراهیم ثابتی عضو کانون وکلای قزوین در یادداشتی کوتاه با عنوان «باور کن دفاعیات من بلاوجه نیست!» در نقد برخی از آرای قضات خواستار توجه به دلایل و استدلال های ارائه شده توسط وکلا در پرونده شده است.

متن این یادداشت که با لفظ محاوره در اینستاگرام وکیل ثابتی منتشر شده است به شرح زیر است:

دادگاه عزیزم

سلام

ولی شاید باور نکنی که موکلم به اندازه تمام دفعاتی که با بی نوایی از من می پرسه «کاری میشه کرد…؟»، اسناد و مدارک و دلایل و همه اوضاع و احوال و احتمالات پرونده اش رو بررسی میکنم تا درست تر و مطمئن تر بتونم جواب بدم که « امیدت به خدا باشه، دلایل و مدارک به نفع توئه و دادگاه حتما بهشون توجه می‌کنه »…

شاید باورت نشه، کسی که به دفترم میاد، با وسواس و پرس و جو من رو از بین همکارام انتخاب کرده و بعد از خدا، از من میخواد که ریشه هاشو به امید گره بزنم. میدونی؟ شاید به قول نیچه امید خیلی پلید باشه! اما به هر حال هست و من متعهدم بهترین سعی و تلاشم رو براش انجام بدم.

درسته، منم برای انجام کارم دستمزد میگیرم. اما هیچوقت نگاهم به پرونده شخصی نیست، این یک شغله، یک حرفه ست و هر پرونده یک ماموریت جدید به حساب میاد.

پس باور کن دفاعیات من بلاوجه نیست!

باور کن دفاعیات من بلاوجه نیست!

باور کن دفاعیات من بلاوجه نیست!

بیا بیشتر منطقی باشیم

فقط کافیه وقت نوشتن رای، به دلایل ارائه شده و استدلالم کمی توجه کنی و با قدرت استدلالت رای بدی، حتی اگر شده به ضرر موکلم…

بیشتر بخوانید:

یک دیدگاه

  1. واقعاً!
    این همه مدرک و سند و دلیل موجه و معتبر ارائه می‌کنیم، در نهایت قاضی محترم می‌فرمایند، دلیل و سند معتبری ارائه نشد!!!

    جناب قاضی!
    دوست داری به نفع طرف مقابل رأی بدی ولو به ناحق، زحمات و تخصص ما را بی‌ارزش نکن!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا