اخبار صنفیویژه

ایجاد درب جداگانه و بدون تفتیش برای وکلای شهرکرد هنگام ورود به محاکم

وکلاپرس- معاون قضایی رئیس دادگاه‌های عمومی و انقلاب شهرکرد در نامه‌ای به رییس کانون وکلای چهارمحال و بختیاری، از ایجاد درب جداگانه و بدون تفتیش برای وکلا هنگام ورود به محاکم خبر داد.

به گزارش وکلاپرس، بر اساس نامه ای که از سوی معاون قضائی رئیس کل دادگاه های عمومی و انقلاب شهرکرد به رییس کانون وکلای چهارمحال و بختیاری ارسال شده است،مقرر شده است وکلا از درب جداگانه و بدون تفتیش وارد دادگستری شوند.

بیشتر بخوانید:

متن این نامه به شرح زیر است:

رئیس محترم کانون وکلاء استان چهار محال و بختیاری

سلام علیکم

احتراماً در راستای اجرای برنامه عملیاتی ۱۴۰۳ و تکریم وکلای محترم و رعایت شأن ایشان از قبل مقرر گردیده از درب جداگانه و بدون تفتیش وارد دادگستری شوند از این رو دستور فرمایید در جهت رعایت کامل اخلاق حرفه ای توسط ایشان در محاکم و دادسرای عمومی و انقلاب توجیهات مربوطه انجام شود.

قدرت الله محمدی

معاون قضائی رئیس کل دادگاه های عمومی و انقلاب شهرکرد

ایجاد درب جداگانه و بدون تفتیش برای وکلای چهارمحال و بختیاری هنگام ورود به محاکم
ایجاد درب جداگانه و بدون تفتیش برای وکلای چهارمحال و بختیاری هنگام ورود به محاکم

‫۲ دیدگاه ها

  1. سلام
    درود بر مسئولین قضایی فهمیده شهرکرد.
    در کرج هم محاکم حقوقی برای وکلا درب جداگانه پیش بینی نموده اند که جا دارد از ریاست محترم آن مجتمع جناب آقای شیرزاد اسدی قدردانی و تشکر شود در بخشی از دادسرای کرج هم با ارائه کارت از طرف وکیل بازرسی صورت نمیگیره و البته جاهای دیگر از کشور هم این رویه بعضاً وجود دارد ولی نمیدانم چرا فراگیر نمی شود و سیاست یک بام و دو هوا حاکم است در صورتیکه شان وکیل در حضور مردم به خصوص زمانی که با موکل قصد ورود به دادگستری را دارند خیلی زیر سوال میرود که کاش این قضیه مد نظر واقع گردد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا