اخبار

وکیل خانواده کیان پیرفلک، وکیل مجاهد کورکور شد

وکلاپرس- با درخواست خانواده مجاهد کورکور و موافقت خانواده کیان پیرفلک، آقای داود شاه ولی (وکیل خانواده پیرفلک) وکالت پرونده مجاهد کورکور را پذیرفت و رسما وکیل ایشان شد.

به گزارش وکلاپرس، سجاد پیرفلک (عموی کیان) در توئیترش اعلام کرد: آقای داود شاه ولی (وکیل خانواده پیرفلک) وکالت پرونده مجاهد کورکور را پذیرفت.

کیان پیرفلک کودک ۹ ساله ساکن ایذه در خوزستان بود که ۲۵ آبان ۱۴۰۱، در جریان حوادث اخیر هدف گلوله قرار گرفت و کشته شد و از سوی رسانه های رسمی و دادگاه عباس (مجاهد) کورکوری به عنوان قاتل وی معرفی شد.

این درحالیست که خانواده کیان مسئولیت این امر را متوجه نیروهای نظامی انتظامی دانسته و پیشتر وکیل خانواده نیز از ارجاع پرونده کیان به دادسرای نظامی اهواز خبر داده بود.

بیشتر بخوانید:

سجاد پیرفلک (عموی کیان) با انتشار تصویر زیر نوشت: با درخواست خانواده مجاهد کورکور و موافقت خانواده کیان پیرفلک، آقای داود شاه ولی (وکیل خانواده پیرفلک) وکالت پرونده مجاهد کورکور را پذیرفت و رسما وکیل ایشان شد.

پرونده مجاهد کورکور در شعبه اول دادگاه انقلاب اهواز با اتهامات ۱- محاربه ۲- افساد فی الارض و کشتن ۷ نفر از شهروندان ایذه ای از جمله کیان پیرفلک ۳- بغی و سردستگی قیام مسلحانه منتهی به صدور رای اعدام گردید.

متهم مجاهد کورکور تا زمان صدور رای و ابلاغ رای به ایشان تحت وکالت آقای عبدالوهاب سیلاوی از وکلای قوه قضائیه و تبصره ماده ۴۸ قانون آیین دادرسی کیفری (وکلای مورد تایید و انتخاب قوه قضائیه) بوده که پس از صدور رای آقای داود شاه ولی با مراجعه به دادگاه و زندان و اخذ امضا از مجاهد عهده دار وکالت ایشان جهت ثبت اعتراض گردیدند.

شایان ذکر است داود شاه ولی وکیل پایه یک عضو کانون وکلای دادگستری مرکز تاکنون همه موارد وکالت متهمین ایذه ای در جریان اعتراضات اخیر را بطور رایگان تقبل و انجام داده اند.

یک دیدگاه

  1. خون بچه خودشون با دست خودشون پایمال میکنن و همدست قاتلش میشن چه دنیایی ای خدااااا می خوان بندازن گردن نیروی انتظامی که مثل روز روشنه وظیفه اش تامین امنیت مردمه و اگر هدفشون کشتن بود طوری اینکار میکردن که کسی شک هم نکنه نه اینکه بین جمعیت و در انظار عمومی کمی تفکر و تعقل لازمه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا