اخبار صنفیویژه

اولین جلسه کارگروه تدوین و اصلاح قوانین و مقررات صندوق حمایت وکلا ۲۰ خرداد برگزار خواهد شد

وکلاپرس- صندوق حمایت وکلای دادگستری در دعوتنامه ای اعلام کرد: اولین جلسه کارگروه تدوین و اصلاح قوانین و مقررات صندوق حمایت وکلا، ۲۰ خرداد ر محل صندوق برگزار خواهد شد.

به گزارش وکلاپرس، مجمع عمومی صندوق حمایت در جلسه ای به تاریخ ۲۶ بهمن ۱۴۰۲، با تشکیل کارگروه جهت بررسی و پیشنهاد تغییرات احتمالی موادی از قانون، اساسنامه و آئین نامه اجرائی ماده هشت صندوق حمایت وکلا و کارگشایان دادگستری موافقت کرد.

مصوبه مجمع عمومی درباره تشکیل کارگروه تدوین و اصلاح قوانین  صندوق حمایت وکلا

در مصوبات مجمع عمومی صندوق حمایت در جلسه ۲۶ بهمن ۱۴۰۲ در این خصوص عنوان شده بود:

▪️دستور جلسه ششم-

مجمع عمومی با تشکیل کارگروه جهت بررسی و پیشنهاد تغییرات احتمالی موادی از قانون، اساسنامه و آئین نامه اجرائی ماده هشت صندوق حمایت وکلا و کارگشایان دادگستری موافقت نمود.

‏‎- همچنین مقرر گردید دبیرخانه ای زیر نظر مجمع عمومی صندوق و با محوریت هیات مدیره صندوق تشکیل شده و اعضاء دبیرخانه به شرح ذیل تعیین گردیدند:

‏‎آقایان ١-محمود کنارودی از کانون وکلای استان مازندران ٢-ناصر امامی فرد از کانون وکلای استان آذربایجان شرقی ٣-محمد کاظم عمارتی از کانون وکلای استان خراسان رضوی ۴-علیرضا میرمعصومی از کانون وکلای استان اصفهان از سوی مجمع عمومی و سه نفر از اعضاء دبیرخانه به پیشنهاد هیات مدیره صندوق تعیین شدند.

در همین راستا در نامه ی جدیدی که به اعضای کارگروه تدوین و اصلاح قوانین و مقررات صندوق حمایت وکلا ارسال شده، اعلام شده است که اولین جلسه این کارگروه ۲۰ خرداد در محل صندوق برگزار خواهد شد.

متن نامه صندوق حمایت به شرح زیر است:

با سلام و احترام

با توجه به مصوبه مجمع عمومی مورخ ۱۴۰۲/۱۱/۲۶ مبنی بر اصلاح و تدوین قوانین و مقررات صندوق حمایت وکلا و کارگشایان دادگستری، اولین جلسه کارگروه ساعت ۱۰ صبح مورخ ۱۴۰۳/۳/۲۰ در محل صندوق تشکیل می شود.

یک دیدگاه

  1. انشاله در جهت رفاه حال وکلا باشد
    الان که جلوی وام ها را گرفتن
    بیست ساله حق سرانه پرداخت میکنم حالا که احتاج به وام از صندوق خودم دارم جلوی وام را گرفتن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا