اخبار صنفیاخبار کانون ها

انعقاد تفاهم نامه کانون وکلای مرکز با سازمان نوسازی به منظور احداث ۱۰۰۰ واحد مسکونی برای وکلا

وکلاپرس- براساس تفاهم نامه همکاری مشترک کانون وکلای مرکز با سازمان نوسازی شهر تهران، مهندس مهدی هدایت، سازمان نوسازی تهران متعهد به همکاری برای احداث ۱۰۰۰ واحد مسکونی برای وکلای دادگستری شد.

به گزارش وکلاپرس به نقل از روابط عمومی کانون وکلای مرکز، در جلسه ۷ شهریورماه ۱۴۰۳ کانون وکلای دادگستری مرکز با مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران، مهندس مهدی هدایت، تفاهم نامه همکاری مشترک به منظور احداث ۱۰۰۰ واحد مسکونی برای وکلای دادگستری منعقد شد.

انجام همکاری های لازم برای اخذ مصوبات و صدور پروانه و عوارض

این تفاهم نامه در راستای ایجاد شرایط مناسب و بسترسازی و تسهیل برخورداری وکلای دادگستری از مسکن مناسب منعقد شده است. بر مبنای مفاد این تفاهم نامه، سازمان نوسازی شهر تهران با معرفی اراضی مناسب برای احداث مسکن، همکاری های لازم قانونی را در راستای اخذ مصوبات و صدور پروانه و عوارض متعلقه از طریق شهرداری … انجام خواهد داد.

بیشتر بخوانید:

رییس کانون وکلای دادگستری مرکز در جریان انعقاد این تفاهم نامه ضمن تشکر از همراهی و همکاری مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران با کانون وکلا گفت: امضای این تفاهم نامه گامی مهم برای فراهم شدن شرایط و خانه دار شدن وکلای دادگستری به ویژه وکلای جوان با لحاظ شرایط اقتصادی دشوار کنونی خواهد بود.

در ادامه مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران نیز اظهار داشت: با تمام ظرفیت موجود آماده همکاری و همراهی با کانون وکلا و وکلای محترم دادگستری که برای احقاق حقوق شهروندان تلاش می کنند هستیم. در این راستا هرگونه تسهیلات لازم قانونی برای اجرای این تفاهم نامه و احداث مسکن برای وکلای دادگستری را مدنظر قرار خواهیم داد.

‫۵ دیدگاه ها

  1. سلام
    خواهشاً در مورد سایر کانونها هم اقدامی بکنید در مورد صندوق حمایت وکلا که در حقیقت خودش داره از طریق وکلا حمایت میشه هم صحبت کنید

  2. سلام این تفاهم باید خیلی زودتر منعقد میشد .امیداستکه وکلای جوان بتوانند به مسکن مناسب ارزان قیمت دست یابند .
    درود بر مدیران با جرات

  3. ی وام که قبلا ها خیلی راحت میگرفتیم دیگ نمیدن
    حالا بیان خونه بدن اونم ۱۰۰۰تا با این همه وکیل
    که اکثریت تو شرایط بد اقتصادی قرار دارند از همه طرف مالیات موکل طرف دعوا قاضی مدیر دفتر هزار جای دیگ تحت فشارن
    با این حجم از جذب بی رویه وکیل…

  4. با سلام و احترام
    امیدواریم در طرح مسکن برای وکلا با همکاری سازمان نوسازی اولویت با وکلایی باشد که با استعلام هیچ خونه ای به نام خودشان نیست نه اینکه چاق ها چاق تر شوند .
    با تشکر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا