اخبار آزمون هاویژه

انتظار داوطلبان برای انتشار دفترچه آزمون وکالت ۱۴۰۳

وکلاپرس- در حالی که در روزهای پایانی شهریور ماه به سر می بریم و  مسئولین نهاد وکالت، زمان انتشار دفترچه آزمون وکالت ۱۴۰۳ را نیمه دوم شهریور ماه اعلام کرده بودند، هنوز دفترچه این آزمون منتشر نشده است.

به گزارش وکلاپرس، روز ۱۷ شهریور ماه، سخنگو و نایب‌رئیس اتحادیه سراسری کانون‌های وکلای دادگستری ایران (اسکودا) در مصاحبه ای با ایسنا گفته بود: دفترچه ثبت‌نام آزمون وکالت کانون وکلای دادگستری همانطور که قبلا اعلام شده به زودی و در نیمه دوم شهریورماه منتشر خواهد شد.

در حالی که تنها ۴ روز تا پایان شهریور باقی مانده است، هنوز دفترچه آزمون وکالت ۱۴۰۳ منتشر نشده است و مسئولین اسکودا نیز در خصوص چرایی عدم انتشار دفترچه تا کنون پاسخگو نبوده اند.

بیشتر بخوانید:

همچنین رئیس کانون وکلای دادگستری مرکز نیز با انتشار استوری در حساب اینستاگرامش در روز ۱۹ شهریور ماه در پاسخ به حواشی مطرح شده در خصوص برگزاری آزمون وکالت ۱۴۰۳ نوشت:

ضمن آرزوی موفقیت برای همه داوطلبان آزمون وکالت و در پاسخ به دغدغه ها در مورد نحوه برگزاری آزمون وکالت در سال ۱۴۰۳ آزمون به لطف الهی در موعد مقرر برگزار خواهد شد و در چند روز آینده نیز دفترچه آزمون منتشر خواهد شد.

قرارداد آزمون توسط کلیه روسای کانون ها با سازمان سنجش امضا می شود

بعد از انتشار نامه معاونت حقوقی قوه قضائیه به سازمان سنجش در خصوص عدم انعقاد قرار داد با اسکودا به عنوان مجری آزمون وکالت، پرسش هایی در خصوص برگزاری آزمون وکالت ۱۴۰۳ در موعد مقرر مطرح شد، یکی از مدیران نهاد وکالت یکی از مدیران نهاد وکالت درباره این حواشی گفته است: پس از ارسال این نامه به کانون ها در مرداد ماه، روسای کانون های وکلای دادگستری جهت رعایت حقوق داوطلبان گرامی در جلسه ای مقرر نمودند که قرارداد آزمون توسط کلیه روسای کانون ها با سازمان سنجش امضا می شود و آگهی آزمون به زودی منتشر خواهد شد.

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا