اخبار کانون هاویژه

انتخابات دومین دوره هیات مدیره کانون وکلای دادگستری هرمزگان ۳۰ خرداد ماه برگزار خواهد شد

وکلاپرس- روابط عمومی کانون وکلای دادگستری هرمزگان با انتشار اسامی نامزدهای تایید صلاحیت شده، از برگزاری انتخابات دومین دوره هیات مدیره این کانون در ۳۰ خرداد ماه خبر داد.

به گزارش وکلاپرس، در خالی که قرار بود انتخابات دومین دوره هیات مدیره کانون وکلای دادگستری هرمزگان ۱۷ اسفند ماه ۱۴۰۲ برگزار شود، انتخابات این کانون به موجب نامه ای از سوی دادگاه عالی انتظامی قضات به تعویق افتاد.

تعویق انتخابات کانون وکلای دادگستری هرمزگان

در اطلاعیه عدم برگزاری انتخابات در ۱۷ اسفند ماه اعلام شده بود:

به اطلاع می رساند:

به دلیل عدم تکمیل مدارک توسط برخی از داوطلبان نظیر عدم ارائه گواهی موضوع بند(( ز ))ماده ۲ قانون کیفیت اخذ پروانه وکالت دادگستری  پس از استعلام هیات نظارت از دادگاه عالی انتظامی قضات ، به موجب نامه شماره ۹۰۰۰/۲۲۸۵۸/۶۰۰/۵ دادگاه عالی انتظامی قضات مدت دوماهه برای بررسی صلاحیتها از زمان اعلام رفع نقص یعنی مورخ ۱۴۰۲/۱۱/۷ محاسبه و اعلام شده است.

فلذا انتخابات مورخ ۱۴۰۲/۱۲/۱۷ لغو و متعاقبا زمان برگزاری انتخابات اعلام خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

بر اساس اطلاعیه ی جدیدی که از سوی روابط عمومی کانون وکلای دادگستری هرمزگان منتشر شده است، انتخابات دومین دوره هیات مدیره این کانون، روز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۳/۳/۳۰ از ساعت ٨ الی ۱۶ در محل کانون برگزار خواهد شد.

بر اساس این اطلاعیه در این انتخابات ۱۵ وکیل (۱۳ مرد و ۲ زن) برای کرسی های هیات مدیره رقابت خواهند کرد.

متن اطلاعیه کانون وکلای دادگستری هرمزگان به شرح زیر است:

از وکلای محترم کانون وکلای دادگستری استان هرمزگان که دارای پروانه وکالت تمدید شده می باشند دعوت می‏شود به منظور انتخاب اعضای دومین دوره هیأت مدیره روز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۳/۳/۳۰ از ساعت ٨ الی ۱۶ در محل کانون وکلای دادگستری هرمزگان واقع در بندرعباس ، حد فاصل میدان ۱۲ فروردین با میدان ۹ دی ،طبقه اول سالن آموزش ، حضور بهم رسانند۰

شرایط عمومی انتخابات

۱-انتخاب جمعی و مخفی انجام می‏گیرد و رأی دهنده باید رأی خود را روی اوراقی که به مهر هیأت نظارت رسیده و در آن به تعداد اعضای اصلی ردیف شماره دار پیش بینی شده ، اعلام نماید۰

٢- رأی دهنده شخصا پس از ارائه پروانه وکالت تمدید شده صادره از کانون وکلای دادگستری استان هرمزگان ،رأی خود را به صندوق آرا می‏اندازد و در لیست اسامی واجدین شرایط انتخاب کنندگان، مقابل نام خود را امضا می‏نماید و روی پروانه، مهر انتخابات زده خواهد شد.

٣- حق رأی کسانی که تا پایان جلسه برای رأی دادن حاضر نشوند، ساقط خواهد شد.

۴- آرایی که دارای نشان یا امضاء باشد، باطل است و اسامی مکرر حساب نمی‏شوند و اسامی زائد بر عده که باید انتخاب شوند، قرائت نخواهد شد.

۵- از واجدین شرایط انتخاب شدن، کسانی که دارای آرای بیشتر هستند، عضو اصلی و کسانی که بعد از اعضای اصلی بیش از سایرین دارای رأی باشند، عضو علی البدل هستند.

۶- اگر روز اخذ رأی مصادف با تعطیل شد روز بعد، انتخابات برگزار خواهد شد و احتیاج به ؟؟؟

٧- از ٢۴ ساعت قبل از شروع رأی گیری ، هر گونه تبلیغ مبنی بر موافقت یا مخالفت داوطلبان عضویت هیأت مدیره، به کلی ممنوع می باشد.

٨- پس از اتمام اخذ آراء اگر وقت کافی باشد شروع به قرائت آراء می شود، در غیر اینصورت، هیأت نظارت صندوق را لاک و مهر و روز بعد، شروع به استخراج می‏نماید و به هر ورقه که قرائت شود، مهر «قرائت شد» زده و ضبط خواهد شد.

۹- زمان آغاز تبلیغات مورخ ۱۹/۰۳/۱۴۰۳ و زمان پایان آن ۲۸/۰۳/۱۴۰۳ می باشد و انجام هرنوع تبلیغات پیش و پس از موعد تعیین شده به کلی ممنوع است۰

۱۰-اسامی واجدین شرایط عضویت هیأت مدیره را که دادگاه عالی انتظامی قضات، صلاحیت آنان را تأیید و اعلام کرده است و از انتخابات انصراف نداده اند، در محل اخذ رأی، آگهی خواهد شد.

اسامی داوطبین عضویت در دومین هیات مدیره کانون وکلای دادگستری هرمزکان

اسامی داوطبین عضویت در دومین هیات مدیره کانون وکلای دادگستری استان هرمزگان به شرح ذیل است:

 ردیفنام و نام خانوادگیردیفنام و نام خانوادگیردیفنام و نام خانوادگی
۱علی آرین۶مهدی خواجه۱۱حمیدعباسی
۲سام اسحقی۷مهدی رضا نیا۱۲علی قاسمی
۳شمسی بدخشان۸عادل رضائی۱۳امین قانعی طیبلو
۴محمودرضا حیدری پوری۹ایوب زینلی۱۴عبدالرضاملایی پلی
۵رویاخاقانی۱۰احمدصالحی۱۵مهدی هاشمی

هیات نظارت بر دومین دوره انتخابات کانون وکلای دادگستری استان هرمزگان

منبع: روابط عمومی کانون وکلای دادگستری هرمزگان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا