اخبار کانون هاویژه

اقدامات رفاهی کانون وکلای مرکز در حوزه گردشگری و مسکن/راه اندازی پروژه‌ای برای مسکن وکلا در حوزه رودهن

وکلاپرس- احسان اله حیدری، رییس اداره رفاه کانون وکلای دادگستری مرکز، به تشریح فعالیت صورت گرفته در این نهاد در خصوص رفاه وکلا از جمله مسکن وکلا، بیمه، گردشگری و … پرداخت.

به گزارش وکلاپرس به نقل از روابط عمومی کانون وکلای دادگستری مرکز، رییس اداره رفاه، درباره اقدامات صورت گرفته درخصوص رفاه همکاران در حوزه وکالت گفت: ما فعالیت خود را در حوزه پوشاک، گردشگری، بیمه، مسکن و املاک شروع کردیم.

امکان انعقاد تفاهم نامه با بنیاد شهید برای استفاده از مجموعه هتل‌های کوثر

حیدی عنوان کرد: در حوزه گردشگری قرار است با کمک بنیاد شهید برای استفاده از مجموعه هتل‌های کوثر هماهنگی لازم را ایجاد کنیم. دو جلسه با مدیرکل گردشگری داشتیم و در حال مذاکره هستیم که قرارداد کلی منعقد کنیم که اگر منجر به تفاهم نامه شود به بحث گردشگری کمک خواهد کرد. تعدادی از همکاران برای تورهای داخلی و خارجی به ما مراجعه کردند. با چند شرکت گردشگری صحبت کردیم و قرار است پیشنهادات خود را ارائه بدهند و اگر استقبال خوب باشد، منجر به امضا تفاهم نامه خواهد شد.

مذاکره با بنیاد مسکن، وزارت راه و شرکت های خصوصی در خصوص مسکن وکلا

رییس اداره رفاه درباره بحث مسکن وکلا نیز گفت: از اواسط سال گذشته به بحث تامین مسکن ورود کردیم با شرکت‌های بزرگ معتبر در بخش خصوصی، بنیاد مسکن و وزارت راه و شهرسازی در موارد خاص مذاکره کردیم.

حیدری افزود: اگر شرایط تخفیف را بپذیرند و تقسیط بهتری در نظر بگیرند، تفاهم نامه منعقد و اطلاع رسانی خواهیم کرد تا همکاران در جریان قرار بگیرند.

بیشتر بخوانید:

پروژه‌ای تحت عنوان «شهرک پاک» به نام وکلا در حوزه رودهن

رییس اداره رفاه کانون وکلای دادگستری مرکز در ادامه افزود: پروژه‌ای تحت عنوان «شهرک پاک» به نام وکلا در حوزه شهرستان رودهن و در منطقه مهرآباد در حال پیگیری است. در این منطقه زمینی را به مساحت تقریبی ۱۴۰ هکتار پیدا کردیم، استعلامات ثبتی و منابع طبیعی را انجام دادیم. استارت کار از خرید ملک تا طراحی، اجرا و اخذ کلیه مجوزها در وزارت راه و شهرسازی زده شده است. در مکانی که حدود ۹۰ هکتار برای ساخت و ساز است، برآورد می‌شود که بتوانیم ۳۰۰۰ واحد بسازیم که اگر قرارداد مشارکت در ساخت ببندیم، ۵۰ درصد از ویلاها به ما می‌رسد که در این صورت متقاضیان می‌توانند درخواست خود را ارائه بدهند.

بیشتر بخوانید:

تفاهم نامه با با کمیته امداد برای حمایت از ایتام

وی افزود: بدنبال این هستیم که با کمیته امداد تفاهم نامه‌ای داشته باشیم تا ایتامی که نیاز به سرپرست دارند به ما معرفی و ما به وکلا معرفی کنیم و از طرف دیگر با مشارکت و سرمایه گذاری کانون وکلا و کمیته امداد وام‌های بدون بهره در حدود ۵۰ میلیون کمتر یا بیشتر درنظر بگیریم، البته باید طرفین به این جمع بندی برسند. در بخش مسکن وقت گذاشتیم، انعقاد تفاهم نامه سخت است زیرا بحث امنیت پول همکاران مطرح است. تلاش می‌کنیم تا شرایط خوبی را ایجاد کنیم. اتفاقات خوبی در حال رقم خوردن است.

بیشتر بخوانید:

امکان استفاده وکلای سایر کانون ها از شرایط رفاهی

رئیس اداره رفاه در پاسخ به این سوال که آیا وکلا در استان‌ها هم می‌توانند از این شرایط بهره‌مند شوند، گفت: ما با ادارات رفاه کانون‌های کل کشور در ارتباط هستیم. اگر بخش رفاهی کانون‌ها شبکه‌ای شود ضریب بهره وری ادارات کل رفاه‌ بالا می‌رود و هم میزان بهره مندی وکلا از امکانات رفاهی بیشتر خواهد شد. جلسه اول در کانون وکلای دادگستری مرکز برگزار شد. جلسه دوم هم ۲۴ خردادماه با حضور روسای کانون‌ها تشکیل می‌شود و ارتباط شبکه‌ای ایجاد خواهد شد.

منبع: روابط عمومی کانون وکلای دادگستری مرکز

‫۲ دیدگاه ها

  1. با درود
    همه موارد رفاهی در حد مذاکره و انجام اقدامات برای تفاهم است یعنی آنکه در حال حاضر هیچ …
    روسای کمیسیون های کانون ، عمری دوساله دارند
    که بخاطر کوتاه بودن دوران مدیریت ، یعنی بازم هیچ …
    خدا قوت

  2. جالب بود در تمام زمینه‌ها نتیجه این بود که صحبت و گفتگو شده «اگر به نتیجه برسد» تفاهم نامه همکاری امضا خواهد شد
    بزک نمیر بهار میاد کمبزه با خیار میاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا