اخبار کانون ها

افتتاح دفتر معاضدت و مشاوره حقوقی کانون وکلای دادگستری مرکز در مجتمع قضایی شهید سلیمانی

وکلاپرس- دفتر معاضدت و مشاوره حقوقی اداره معاضدت قضایی کانون وکلای دادگستری مرکز در مجتمع قضایی شهید سلیمانی در تاریخ ۱۴۰۳/۰۳/۲۶ آغاز به کار کرد.

به گزارش وکلاپرس به نقل از روابط عمومی کانون وکلای دادگستری مرکز، دفتر معاضدت و مشاوره حقوقی اداره معاضدت قضایی کانون وکلای دادگستری مرکز با حضور جمعی از مدیران نهاد وکالت و حضور معاون دادگاه کیفری یک استان تهران آغاز به کار کرد.

در حاشیه این بازدید دکتر علی صدری خانلو‌ نائب رییس کانون وکلا، آقای سعید باقری رئیس اداره معاضدت قضایی، سرکار خانم سمیه کهندانی سرپرست دفتر معاضدت و تعدادی از همکاران وکیل این دفتر با آقای احسان شیخ الحکمایی معاون دادگاه کیفری یک استان تهران دیدار کردند.

دکتر علی صدری خانلو در این دیدار بر جایگاه مهم اداره معاضدت قضایی در پذیرش مسئولیت اجتماعی و حمایت از حقوق مردم بویژه نیازمندان جامعه اشاره و تاکید کردند، دستگاه محترم قضایی ضرورت دارد این حمایت ها و همکاری وکلا را به نحو مناسب بویژه در طلیعه هفته قوه قضاییه به اطلاع مردم برساند.

بیشتر بخوانید:

همچنین ایشان به همراهی قوه قضاییه با وکلای محترم و حفظ شان جایگاه وکالت و ایجاد انگیزه برای همکارانی که بدون چشم داشت و بصورت افتخاری و تبرعی در نقش وکیل تسخیری و معاضدتی در خدمت مردم هستند، تاکید کردند.

۶۰۰ وکیل در دفاتر معاضدت کانون وکلای مرکز فعالیت می کنند

همچنین آقای سعید باقری ضمن تشکر از همراهی مجتمع قضایی شهید قاسم سلیمانی به منظور تهیه امکانات برای آغاز فعالیت دفتر معاضدت قضایی خاطرنشان کردند: اداره معاضدت در ۳۲ دفتر غیر از این واحد قضایی دفتر معاضدت فعال دارد که وکلای فعال در این دفاتر که حدود ۶۰۰ نفر هستند بار سنگینی را از روی دوش مقامات قضایی برداشته و موجب افزایش اطلاعات حقوقی و رضایت مندی مراجعین می شوند.

ایشان اظهار داشتند: همان گونه که در تمام دفاتر معاضدت همراه داشتن تلفن همراه برای وکلای معاضدت به منظور استفاده از اطلاعات اینترنت برای پاسخگویی به مردم مجاز است و تاکنون هیچ مشکلی از این حیث وجود نداشته است امیدواریم شاهد رفع این محدودیت برای همه وکلای مراجعه کننده به دادگستری نیز باشیم.

افتتاح دفتر معاضدت و مشاوره حقوقی کانون وکلای دادگستری مرکز در مجتمع قضایی شهید سلیمانی

آقای احسان شیخ الحکمایی نیز ضمن تقدیر و تشکر از خدمات اداره معاضدت قضایی در جهت مشاوره حقوقی به مردم، ضمن ارزشمند خواندن خدمات معاضدتی به مردم از کانون وکلا در این زمینه قدردانی و بر لزوم تسهیل فرایند معرفی وکلای تسخیری به این مجتمع قضایی تاکید کردند.

در پایان آقای دکتر صدری خانلو و آقای سعید باقری از واحد ارشاد و معاضدت قضایی کانون وکلای مرکز در مجتمع قضایی اطفال و نوجوانان شهید فهمیده بازدید به عمل آورده و با وکلای این دفتر دیدار و از تلاش های ایشان قدردانی نمودند.

منبع: روابط عمومی کانون وکلای دادگستری مرکز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا