اخبار کانون هاویژه

انتخابات نهمین دوره کانون وکلای دادگستری گلستان ۲۲ تیر برگزار می‌شود

وکلاپرس- هیأت نظارت بر نهمین دوره انتخابات هیأت مدیره کانون وکلای دادگستری گلستان در اطلاعیه ای زمان برگزاری انتخابات این کانون را ۲۲ تیر اعلام کرد.

به گزارش وکلاپرس به نقل از روابط عمومی کانون وکلای دادگستری گلستان طبق آگهی هیات نظارت، ۱۳ نفر شامل ۱۲ مرد و ۱ زن در این انتخابات با هم به رقابت خواهند پرداخت.

بیشتر بخوانید:

آگهی هیأت نظارت بر نهمین دوره انتخابات هیأت مدیره کانون وکلای دادگستری گلستان به شرح زیر است:

آگهی هیأت نظارت بر نهمین دوره انتخابات هیأت مدیره کانون وکلای دادگستری گلستان

نهمین دوره انتخابات هیأت مدیره کانون وکلای دادگستری گلستان، روز پنجشنبه ۱۴۰۲/۰۴/۲۲ از ساعت ۸ صبح لغایت ۱۶ در محل کانون وکلای دادگستری گلستان واقع در گرگان. خیابان شهید بهشتی. بهشت ۱۲ نبش کوچه چهارم برگزار می گردد. لذا از وکلای محترم پایه یک دادگستری گلستان که محکومیت انتظامی درجه ۴ به بالا نداشته و در حال تعلیق از وکالت نباشند، دعوت بعمل می آید با به همراه داشتن پروانه وکالت معتبر در این انتخابات شرکت نمایند.

اسامی نامزدها:

اسامی نامزدهای تأییدشده از سوی دادگاه عالی انتظامی قضات طی نامه شماره ۹۰۰۰/۴۶۰۴/۶۰۰/۲- ۱۴۰۲/۰۳/۲۱ به شرح ذیل می باشد:

خانم ها و آقایان:

  • ۱ غلامرضا اتحادیه
  • ۲ عباس اسدی
  • ۳ حمیدرضا اسمعیلی
  • ۴ فرهاد توماج
  • ۵ . مهدیس سعیدی
  • ۶ رضا سلیمانی
  • ۷ علی طالع زاری
  • ۸ محمدتقی عرفانی
  • ۹ حسن فرزانگان
  • ۱۰ علی قاضی
  • ۱۱ امید کفاش
  • ۱۲ علی مقسم
  • ۱۳ علی اصغر منصوریان

شرایط عمومی انتخابات:

  1. چنانچه ساعت انتخابات در روز رأی گیری نیاز به تمدید داشته باشد این امر با تشخیص هیأت نظارت در همان روز اعلام خواهد شد.
  2. چنانچه روز جلسه رأی گیری به هر دلیلی مصادف با تعطیلی رسمی مواجه گردد ضمن اطلاع رسانی رأی گیری و انتخابات، روز اداری بعد از تعطیلی تشکیل خواهد شد.
  3. از ۲۴ ساعت قبل از شروع جلسه هیأت عمومی هرگونه تبلیغ به هر دلیل در موافقت یا مخالفت اشخاص در مکان رأی گیری و خارج از آن به طور کلی ممنوع است.
  4. انتخابات جمعی و مخفی است و رأی باید روی اوراقی که به مهر هیأت نظارت رسیده و رأی به تعداد اعضای اصلی (۵ نفر) که دارای ردیف شماره دار پیش بینی شده نوشته شود. هر رأی دهنده پس از ارایه پروانه وکالت خود و امضاء در فهرست اسامی واجدین شرایط رأی خود را در صندوق آراء می اندازد.
  5. حق رأی کسانی که تا پایان جلسه حاضر نشده و رأی ندهند ساقط است.
  6. پس از اتمام اخذ آراء اگر وقت کافی باشد شروع به قرائت آراء می شود و در غیر اینصورت هیأت نظارت صندوق را لاک و مهر کرده و روز بعد شروع به استخراج می نماید و بر هر ورقه که قرائت شد مهر “قرائت شد” زده و ضبط خواهد شد.
  7. آرایی که دارای نشان یا امضا باشد باطل است و اسامی مکرر حساب نمی شود و اسامی زائد بر عده ای که باید انتخاب شوند قرائت نخواهد شد.
  8. آراء قرائت شده پس از قرائت، در صندوق ضبط و از طرف هیأت نظارت لاک و مهر شده و تا انقضاء مدت شکایت یا حصول نتیجه شکایت محفوظ خواهد ماند تا در صورت احتیاج مورد رسیدگی واقع شود و بعد امحاء خواهد شد.
  9. از بین منتخبین کسانی که دارای رأی بیشتر هستند عضو اصلی و کسانی که بعد از اعضای اصلی بیش از سایرین دارای رأی می باشند عضو علی البدل هستند.
  10. در صورت تساوی آراء، هیأت نظارت عضو اصلی یا علی البدل را به قید قرعه انتخاب می کند.
  11. مدت شکایت از جریان انتخابات تا سه روز پس از اعلام نتایج و انتشار اسامی و تعداد آرای منتخبین در پایگاه اطلاع رسانی کانون است، مرجع رسیدگی به شکایات هیأت نظارت است.

منبع: روابط عمومی کانون وکلای دادگستری گلستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا