اخبارویژه

اطلاعیه کانون وکلای دادگستری آذربایجان شرقی در خصوص ویدئوی حمله به یک وکیل دادگستری در تبریز

وکلاپرس- روز گذشته کلیپی در فضای مجازی منتشر شد که در آن چند نفر ناشناس، برای یک وکیل دادگستری، ایجاد مزاحمت کرده و در حضور خانواده با وی درگیر شدند.

در همین راستا روابط عمومی کانون وکلای دادگستری آذربایجان شرقی در اطلاعیه از پیگیری این نهاد برای انجام اقدامات حمایتی خبر داده و تاکید کرده است که اظهار نظر در این خصوص و تا روشن نشدن ابعاد موضوع ممکن نیست و نتیجه نهایی رسیدگی از طریق دادستانی اطلاع رسانی خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

در اطلاعیه روابط عمومی کانون وکلای دادگستری آذربایجان شرقی آمده است:

پیرو فیلم منتشره در فضای مجازی مربوط به اتفاق رخ داده برای احدی از همکاران این کانون، به استحضار می رساند از صبح روز یکشنبه مورخه ۱۴۰۳/۴/۱۰، پیگیری های مربوط به این موضوع و عنداللزوم اتخاذ رویکردهای حمایتی از همکار محترم از سوی مدیران کانون انجام گرفت، ولیکن علیرغم پیگیری های مکرر، تاکنون از سوی آن همکار محترم به تماس ها و پیام های مدیران این کانون پاسخی داده نشده است.

همچنین حسب پیگیری های صورت گرفته از دادستان محترم عمومی و انقلاب تبریز، آن مقام قضایی محترم اعلام فرمودند راسا به محض اطلاع از وقوع اتفاق مذکور، به دادستانی محترم شهرستان اسکو، دستور رسیدگی فوری و برخورد با عوامل دخیل در فرض احراز وقوع جرم را صادر و بر تسریع در رسیدگی تاکید کرده اند که حسب مسموع، همکار محترم مراجعه ای به دادسرای شهرستان اسکو برای طرح شکایت یا پیگیری موضوع نداشته اند.

نظر به عدم پاسخگویی همکار محترم و عدم امکان ارتباط با ایشان، اظهارنظر در خصوص چرایی تحقق این اتفاق و ارتباط یا عدم ارتباط اتفاق مذکور به مباحث انتخابات ریاست جمهوری به هیچ وجه برای این کانون مقدور نیست و در صورت مراجعه آن همکار محترم به دادستانی شهرستان اسکو، نتیجه نهایی رسیدگی از طریق دادستانی محترم شهرستان اسکو اطلاع رسانی خواهد شد.

 کانون وکلای آذربایجان شرقی مراتب قدردانی خویش را از دادستانی محترم مرکز استان (جناب دکتر محبوب علیلو) در راستای پیگیری دقیق و مجدانه موضوع اعلام می دارد.

‫۲ دیدگاه ها

  1. با دو صفت مهم «اعتماد و اعتبار» نظام قضایی و کانون وکلاء چه کردید که حتی وکیل دادگستری که شغلش پاسداری از قانون و تظلم خواهی است، برای احقاق حق خودش با این همه مستندات هم رجوع نمی کند؟!
    وای بر شما
    می رسد روزی که با حضور شما، مردم همان روش منسوخ انتقام خصوصی را احیاء کنند! گناهش بر شماست!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا