اخبار کانون ها

اطلاعیه کانون وکلای آذربایجان شرقی درباره فراهم شدن امکان ثبت نام وکلا در دانشگاه پیام نور واحد سیدنی-استرالیا

وکلاپرس- کمیسیون آموزش کانون وکلای دادگستری آذربایجان شرقی در اطلاعیه ای از فراهم شدن امکان ثبت نام وکلا در مقاطع ارشد و دکتری در رشته حقوق، در دانشگاه پیام نور واحد سیدنی-استرالیا خبر داد.

به گزارش وکلاپرس، بر اساس این اطلاعیه، طبق مذاکرات به عمل آمده بین کانون وکلای دادگستری آذربایجان‌شرقی و دانشگاه مذکور، امکان تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد و دکتری حقوق به صورت غیرحضوری و در بستر ‌LMS فراهم شده است.

بیشتر بخوانید:

مشروح این اطلاعیه به شرح زیر است:

اطلاعیه کمیسیون آموزش کانون وکلای دادگستری آذربایجان شرقی در خصوص فراهم شدن امکان ثبت نام وکلا در دانشگاه پیام نور واحد سیدنی-استرالیا

به اطلاع همکاران محترم می‌رساند پیرو مذاکرات به عمل آمده توسط کمیسیون آموزش کانون وکلای دادگستری آذربایجان‌شرقی با معاونت امور بین‌الملل دانشگاه پیام نور (واحد سیدنی-استرالیا) مقرر گردید آن‌ دسته از همکارانی که تمایل به تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد و دکتری حقوق دارند تا مورخ ۲۱ شهریور ماه مراتب علاقه‌مندی خویش را از طریق سایت کانون به اطلاع کمیسیون آموزش برسانند.

لازم به توضیح است کلاس‌ها به صورت غیرحضوری و در بستر ‌LMS (سامانه یادگیری مجازی – آنلاین/آفلاین) برگزار خواهد شد.

بدیهی است ثبت نام داوطلبان منوط به صدور مجوز از طریق وزارت علوم، تحقیقات و فناوری خواهد بود.

اطلاعیه کمیسیون آموزش کانون وکلای دادگستری آذربایجان شرقی در خصوص فراهم شدن امکان ثبت نام در دانشگاه پیام نور واحد سیدنی-استرالیا

 منبع: روابط عمومی کانون وکلای دادگستری آذربایجان شرقی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا