اخبار کانون ها

حجت‌الاسلام نقدعلی برگزاری نشست با رئیس کانون وکلای هرمزگان را تکذیب کرد

وکلاپرس- حجت الاسلام نقد علی نماینده مجلس در استوری اینستاگرامش، برگزاری نشست با رئیس کانون وکلای دادگستری هرمزگان را تکذیب کرد.

به گزارش وکلاپرس، روابط عمومی کانون وکلای دادگستری هرمزگان سه روز پیش با انتشار پستی، از برگزاری نشست با محمدتقی نقدعلی رئیس هیأت تحقیق و تفحص کانون های وکلا خبر داده بود.

بیشتر بخوانید:

در گزارش روابط عمومی این کانون از این نشست عنوان شده بود:

نشست رئیس کانون وکلای دادگستری هرمزگان با حجت‌الاسلام والمسلمین محمدتقی نقدعلی نماینده محترم مجلس شورای اسلامی و رئیس هیئت تحقیق و تفحص از کانون‌های وکلای کشور

در این نشست که پیرامون دغدغه های کانون‌های وکلای کشور برگزار شد بیان گردید؛ کانون های وکلا در راستای حفظ منافع ملی و چارچوب کامل قوانین گام برداشته و اقدام خواهد کرد چراکه هرگونه اقدام کانون‌های وکلا خارج از قانون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات خلاف قاعده بوده و دارای مسوولیت برای مدیر خاطی می‌باشد لذا شایسته است هرگونه تحقیق و تفحص از کانون‌ وکلا در چارچوب کامل قانون صورت پذیرفته و کانون‌های وکلا نیز در چارچوب قانون اقدام نمایند.

علی قاسمی همچنین پیشنهاد نمود جهت تسریع در امر رسیدگی و نظامند کردن اقدامات، تمامی مکاتبات از طریق اتحادیه سراسری کانون‌های وکلای کشور که نمود و بروزی از اراده جمعی کانون ها می‌باشد صورت پذیرد.

همچنین پس از تشریح وضعیت اقتصادی و خودانتظامی و اشتغال زایی کانون‌های وکلا توسط رئیس کانون وکلای هرمزگان، حجت الاسلام و المسلمین نقدعلی بر نظامند کردن اقدامات کانون‌های وکلا در امر نقل و انتقالات و هزینه‌های دریافتی بر اساس متغیرهای موجود از جمله لیست cms وکلا، شرایط کانون وکلا مبدا و مقصد و… تاکید و خواهان ایجاد محمل قانونی برای آن شد.

استوری نقد علی: دیدار چند دقیقه ای نشست نیست

با این وجود پس از گذشت سه روز از انتشار پست اینستاگرامی کانون وکلای هرمزگان، محمدتقی نقدعلی امروز مورخ ۶ آبان ماه، در استوری اینستاگرامش به این موضوع واکنش نشان داد و نوشت:

دیدار چند دقیقه ای که نشست نیست، این دیدار اتفاقی بوده و مطالب نوشته شده در این پست آرزوهای راوی است.

مواضع هیات تحقیق و تفحص رسما و از طریق خبرگزاری مجلس اطلاع رسانی می شود.

عکس انداختن با نمایندگان مواضع آنان را تغییر نمی دهد.

استوری نقد علی
استوری نقد علی

گفتنی است  روابط عمومی کانون وکلای دادگستری هرمزگان علاوه بر اعلام برگزاری نشست با نقد علی، در پست دیگری با انتشار عکسی از سید شمس الدین حسینی از برگزاری نشست رئیس کانون هرمزگان با این نماینده مجلس نیز خبر داده بود!

هنوز کانون وکلای هرمزگان درباره تکذیب این نماینده مجلس موضع گیری نکرده و اطلاعیه‌ای صادر نکرده است.

بیشتر بخوانید:

پست های اینستاگرام کانون وکلای هرمزگان
پست های اینستاگرام کانون وکلای هرمزگان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا