اخبار آزمون هااخبار اسکوداویژه

تعیین روز دقیق برگزاری آزمون وکالت ۱۴۰۳، نیازمند توافق با سازمان سنجش است

توضیحات تکمیلی سخنگوی اسکودا درباره زمان برگزاری آزمون وکالت ۱۴۰۳

وکلاپرس- ابراهیم کیانی سخنگو و نائب رئیس اتحادیه سراسری کانون های وکلای دادگستری ایران (اسکودا) در یک پیام ویدیویی در خصوص تصمیم اعضای شورای اجرایی درباره زمان برگزاری آزمون وکالت ۱۴۰۳، توضیحاتی را ارائه داد.

به گزارش وکلاپرس نشست شورای اجرایی اتحادیه سراسری کانونهای وکلای دادگستری ایران در ساعت ۹ صبح امروز پنجشنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ در محل اسکودا تشکیل شد که طبق گزارش منتشره از این نشست، مقرر شد آزمون وکالت ۱۴۰۳ در پاییز سال جاری برگزار شود.

بیشتر بخوانید:

در همین راستا وکیل ابراهیم کیانی در توضیحات تکمیلی درباره اتخاذ این تصمیم عنوان کرد:‌ با توجه به اینکه آزمون وکالت کانون های وکلای دادگستری در سال های گذشته در پاییز برگزار می شد و در یک سال به دلیلی مشکلاتی که حادث شده بود، آزمون در فصل تابستان برگزار گردید، بنابراین مقرر شد آزمون در فصل پاییز برگزار گردد.

تعیین روز دقیق آزمون، نیازمند توافق با سازمان سنجش است

کیانی با اعلام این خبر که آزمون وکالت سال ۱۴۰۳ در پاییز امسال برگزار خواهد شد، تعیین روز دقیق آزمون را نیازمند توافق با سازمان سنجش و بررسی تقویم زمانی موجود عنوان کرد و گفت: به محض تعیین روز دقیق آزمون، این مسئله اطلاع‌رسانی خواهد شد.

وی افزود: داوطلبان مطمئن باشند که تمام دغدغه مدیران نهاد وکالت این است که حقوق داوطلبان رعایت شود و انتقاداتی که به قانون تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار وجود دارد هیچ ارتباطی به داوطلبان ندارد و مدیران نهاد، مجری قوانین هستند و بهترین بسترهای لازم را برای برگزاری آزمون فراهم خواهند کرد.

ویدیوی توضیحات سخنگوی اسکودا درباره زمان برگزاری آزمون وکالت ۱۴۰۳

منبع: روابط عمومی اسکودا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا