اخبار آزمون هاویژه

آزمون وکالت ۱۴۰۳ (کانون های وکلای دادگستری) روز ۱۷ آبان ماه برگزار می‌شود

وکلاپرس- روابط عمومی اتحادیه سراسری کانون های وکلای دادگستری ایران در اطلاعیه از توافق این نهاد با سازمان سنجش به عنوان مجری برگزاری آزمون وکالت ۱۴۰۳ خبر داد و زمان برگزاری این آزمون را اعلام کرد.

به گزارش وکلاپرس، بر اساس توافق انجام شده میان اسکودا و سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور، آزمون وکالت سال ۱۴۰۳ روز پنجشنبه ۱۷ آبان ماه سال جاری به صورت سراسری در کشور برگزار خواهد شد.

 روابط عمومی اسکودا در اطلاعیه ای اعلام کرد:

 بر اساس توافق انجام شده میان این اتحادیه و سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور و در راستای اجرای قانون تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار مصوب سال ۱۴۰۱، آزمون پذیرش کارآموزی وکالت سال ۱۴۰۳ روز پنجشنبه ۱۷ آبان ماه سال جاری به صورت سراسری در کشور برگزار می‌شود.

شایان ذکر است هنوز جزئیات بیشتری در خصوص زمان انتشار آگهی آزمون وکالت و … منتشر نشده است.

پیش از اعلام رسمی اسکودا، کانون وکلای دادگستری لرستان در ارائه گزارشی از جلسه روز پنجشنبه شورای اجرایی درباره برگزاری آزمون وکالت اعلام کرده بود:

«در جلسه مزبور یکی از دستورات؛ تعیین آزمون وکالت ۱۴۰۳ بود، که پس از بحث و گفتگو پیرامون دستورات جلسه، تاریخ برگزاری آزمون وکالت برای آبان ماه سال جاری تعیین گردید.»

بیشتر بخوانید:

تهیه منابع آزمون وکالت ۱۴۰۳

جهت تهیه کتاب جهت آمادگی در آزمون وکالت از سراسر کشور میتوانید از وبسایت کتاب حقوقی دادبازار به سادگی کتاب مدنظر خود را تهیه کنید.

مواد امتحانی آزمون وکالت شامل موارد زیر می‌شود، با کلیک بر روی هر کدام کتاب‌های مرتبط با آن‌ها را مشاهده کنید:

همچنین برای مشاوره برای سفارش کتاب با شماره ۰۲۱۶۶۴۹۲۵۸۱ تماس بگیرید یا در پیامرسان‌های زیر پیام بدهید:

پیامرسان پیامرسان ایتا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا