اخبار صنفیاخبار مجلس شورای اسلامی

جواد سعدون زاده؛ دوازدهمین وکیل راه یافته به مجلس دوازدهم

وکلاپرس- با برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی و اعلام رسمی نتایج شمارش آرا، وکیل جواد سعدون زاده عضو کانون وکلای دادگستری مرکز موفق به راهیابی به مجلس دوازدهم شده است.

به گزارش وکلاپرس، در حالی که در مرحله اول برگزاری انتخابات مجلس دوازدهم، ده وکیل دادگستری به طور قطعی به مجلس راه یافته بودند، در دور دوم انتخابات نیز دو وکیل دیگر موفق به راه یابی به مجلس دوازهم شده اند.

بیشتر بخوانید:

بر اساس جدید ترین اعلام نتایج از انتخابات دور دوم مجلس که روز جمعه گذشته مورخ ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ برگزار شده بود، وکیل جواد سعدون زاده عضو کانون وکلای دادگستری مرکز از حوزه آبادان به مجلس راه یافته است.

ستاد انتخابات کشور جمعه شب اعلام کرد: از مجموع آرای صحیح ۵۷ هزار و ۷۰۱ رای ماخوزه در آبادان جواد سعدون‌زاده با ۲۵ هزار و ۱۳۸ رای و سید محمد مولوی با ۲۱ هزار و ۵۷۸ رای به عنوان منتخب مردم آبادان به مجلس راه یافتند.

بر اساس اعلام سایت حامی وکیل، وضعیت وکیل جواد سعدون زاده، عضو کانون وکلای دادگستری مرکز و عضویت در هیات علمی دانشگاه ذکر شده است.

جواد سعدون زاه متولد ۱۳۳۸ با تحصیلات کارشناسی حقوق و دکترای زبان و ادبیات عرب از دانشگاه تهران است که پیش از این نیز در دوره های هفتم و نهم مجلس حضور داشته است.

جواد سعدون زاده
جواد سعدون زاده
بیشتر بخوانید:

این در حالی است که پیش از این نیز وکیل سید حسن هاشمی که به تازگی به عنوان بازرس کانون وکلای تازه تاسیس خراسان جنوبی، انتخاب شده بود، در دور دوم انتخابات در حوزه انتخابیه بیرجند، در میان و خوسف به مجلس جدید راه یافته است.

بر این اساس و با بسته شدن پرونده انتخابات مجلس دوازدهم که قرار است از هفتم خرداد ماه ۱۴۰۳ رسما آغاز به کار کند، ۱۲ وکیل دادگستری در مجلس جدید حضور خواهند داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا