اخبار دولتویژه

تذکر رئیس اطلاع رسانی دولت در پی بگو مگوی توییتری قالیباف و سیاح

وکلاپرس- پس از آنکه سخنگوی وزارت صمت به توییت امیر سیاح رییس هیات مقررات زدایی در انتقاد از وزارتخانه مذکور واکنش تندی نشان داد، سپهر خلجی رئیس شورای اطلاع رسانی دولت به هر دوی آنان تذکر داد.

چرخش سریع و کامل سیاح

امیر سیاح پس از واکنش تند امید قالیباف سخنگوی وزارت صمت، بلافاصله توییت انتقادی خودش را حذف کرد و توییت دیگری با مضمون اشتباه بودن توییت قبلی و تعریف از برنامه ریزی های وزارت صمت منتشر کرده است.

توییت امیر سیاح
توییت امیر سیاح

توصیه به رعایت «قاعده بازی»

قالیباف در توییت جنجال برانگیزش به امیر سیاح در مورد رعایت «قاعده بازی» و نزدن «هم تیمی» هشدار داده بود.

توییت امید قالیباف سخنگوی وزارت صمت
توییت امید قالیباف سخنگوی وزارت صمت

وزارت صمت نقطه حساس دولت سیزدهم

به نظر می رسد با توجه به بالا گرفتن انتقادات از عملکرد وزارت صمت و بر لبه تیغ استیضاح بودن وزیر، حساسیت ها در این وزاتخانه و حتی کل دولت، در ارائه تصویری مثبت از عملکرد این وزارتخانه تشدید شده باشد.

چرخش سریع حرف و موضع امیر سیاح رییس هیات مقررات زدایی و بهبود فضای کسب و کار وزارت امور اقتصاد و دارایی که به صراحت لهجه و مطالبه گری شناخته می شود، حکایت از تذکر و برخورد احتمالا شدید با وی دارد.

توییت سپهر خلجی
توییت سپهر خلجی

توییتر برای مردم مسدود، برای مسئولان مفتوح!

گفتنی است، هرچند از ۱۴ سال قبل (نیمروز ۲ خرداد ۱۳۸۸) دسترسی مردم به شبکه اجتماعی توییتر مسدود شده است، ولی تقریبا همه دولتمردان ایران از این شبکه برای اطلاع رسانی و اعلام مواضع رسمی استفاده می کنند.

در عرف بین المللی اشخاص سرشناس اعم از سیاستمداران یا چهره های هنری و صاحبان کسب و کار ها و … از شبکه توییتر برای اعلام مواضع و اظهارنظر های رسمی خودشان استفاده می کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا