اخبار اسکودا

پیام تسلیت رئیس اسکودا در پی قتل وکیل علی سلیمانی در استان فارس

وکلاپرس- رئیس اتحادیه سراسری کانون‌های وکلای دادگستری ایران در پیامی، قتل وکیل علی سلیمانی در استان فارس را به خانواده اش تسلیت گقت.

به گزارش وکلاپرس به نقل از روابط عمومی اسکودا،  رئیس اتحادیه سراسری کانون‌های وکلای دادگستری ایران در پیامی به خانواده مرحوم علی(خالد) سلیمانی، قتل ناجوانمردانه این وکیل عضو کانون وکلای دادگستری فارس و کهگیلویه و بویراحمد را تسلیت گفت و تاکید کرد که این پرونده به صورت مجدانه از سوی این اتحادیه و نیز کانون وکلای دادگستری منطقه فارس پیگیری خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

متن کامل پیام تسلیت دکتر جعفر کوشا که در مراسم بزرگداشت مرحوم علی(خالد) سلیمانی در کانون وکلای فارس و کهگیلویه و بویراحمد قرائت شد، به این شرح است:

«بسم‌الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

خانواده محترم مرحوم علی سلیمانی

با دل‌هایی غمگین و جراحاتی عمیق، خبر جان‌سوز و هولناک از دست دادن همکار بزرگوارمان، آقای علی سلیمانی، وکیل دادگستری، که به شیوه‌ای ناجوانمردانه و با دستانی پلید، جان خود را از دست دادند، به گوشمان رسید. این ضایعه دردناک، قلب‌های همه ما را در هم شکسته و در اندوهی عمیق فرو برده است.

آقای سلیمانی، انسانی شریف و دلسوز، فردی معتقد و دوستدار امیرالمومنین علی(ع)، وکیلی بی‌بدیل و مدافع حقوق بشر، در مسیر عدالت و صداقت همواره به عنوان نور هدایت برای همگان می‌درخشید. او در کنار مبارزات قانونی و تلاش برای دادرسی عادلانه، انسانیت را در دل قانون معنا کرد و در پی تحقق عدالت و دفاع از حق و حقوق مردم بود و همواره با پایبندی به اصول اخلاقی و انسانی، به دفاع از عدالت و حقوق شهروندان پرداخته و نور امیدی در دل‌های کسانی که در جستجوی حقیقت بودند، روشن می‌کرد.

خبر قتل فجیع و بی‌رحمانه ایشان، در حالی که هیچ‌کس قادر به درک و پذیرش این جنایت هولناک نیست، برای تمامی وکلا و فعالان حقوقی این سرزمین، فاجعه‌ای است که کلمات یارای توصیف عمق آن را ندارند. در این لحظات سخت، کلمات نه می‌توانند تسلی‌بخش باشند و نه قادر به التیام درد و اندوه عمیق شما خواهند بود؛ اما ما وکلای دادگستری به عنوان همراهان و همکاران این عزیز از دست رفته، در کنار شما ایستاده‌ایم و در غم شما شریکیم.

یقین داریم که او با شرافت، صداقت، و دلی سرشار از عشق به انسانیت و به تأسی از مولای خود علی(ع)، راه خود را در میان ابرهای تاریک ظلم و فساد، با استقامت و اراده‌ای آهنین پیمود. یاد و خاطره ایشان همواره در دل‌ها و افکار ما باقی خواهد ماند و نخواهد مرد.

در این لحظات غمبار، ما خود را در کنار شما می‌دانیم و از خداوند متعال درخواست داریم که رحمت و مغفرتی وسیع بر روح پاک ایشان نازل کند و به شما صبر و استقامت عطا فرماید.

بار دیگر، به نمایندگی از اتحادیه سراسری کانون‌های وکلای دادگستری ایران، ضمن ابراز تسلیت عمیق و صمیمانه به خانواده‌ محترم ایشان و تاکید بر پیگیری مجدانه این پرونده از سوی این اتحادیه و نیز کانون وکلای منطقه فارس، از درگاه خداوند متعال برای آن عزیز از دست رفته، آرامش ابدی و برای شما عزیزان داغدار، صبر و شکیبایی خواستاریم.

با احترام و همدردی عمیق

جعفر کوشا

رئیس اتحادیه سراسری کانون‌های وکلای دادگستری ایران»

منبع: روابط عمومی اسکودا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا