اخبار قوه قضاییه

رییس حفاظت اطلاعات قوه قضاییه مدعی شد: یک باند ۱۰۲ نفره کارچاق کن از جمله ۷۰ وکیل تحت تعقیب قرار گرفتند

وکلاپرس- رییس مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه از شناسایی و انهدام یک باند ۱۰۲ نفره اعمال نفوذ و کارچاق کنی در پرونده‌های ثبتی در استان تهران خبر داد.

به گزارش وکلاپرس به نقل از خبرگزاری میزان، حجت الاسلام والمسلمین عبداللهی، رئیس مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه در جلسه شورای عالی قوه قضاییه از شناسایی و انهدام یک باند ۱۰۲ نفره در استان تهران خبر داد که با اخذ رشوه اقدام به اعمال نفوذ و کارچاق کنی در پرونده‌های ثبتی می‌کردند.

هفتاد وکیل عضو باند پرونده‌های ثبتی!

حجت الاسلام والمسلمین عبداللهی مدعی شد: در جریان برخورد با این باند، ۲۳ کارمند سازمان ثبت اسناد و املاک، ۷۰ وکیل و ۹ کارچاق کن تحت تعقیب قضایی قرار گرفته اند.

 انهدام یک باند ۷ نفره ارتشا

وی همچنین از انهدام یک باند ۷ نفره ارتشاء شامل ۴ وکیل و ۳ کارمند در استان تهران سخن گفت و ادامه داد: یک باند پولشویی و برداشت غیرقانونی از حساب‌های بانکی مردم در روز‌های اخیر شناسایی و با آن‌ها برخورد شده است.

 شناسایی کلاهبرداران جعل عنوان سامانه «ثنا»‌ در استان زنجان

حجت الاسلام والمسلمین عبداللهی در ادامه با اشاره به گزارش هفته گذشته رئیس مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضاییه درباره کلاهبرداری با جعل عنوان سامانه «ثنا»‌ی قوه قضاییه، از شناسایی و برخورد با یک باند کلاهبرداری در استان زنجان خبر داد که با ارسال پیامک جعلی تحت عنوان سامانه «ثنا» اقدام به کلاهبرداری از مردم می‌کردند.

بیشتر بخوانید:

  1. رییس قوه قضاییه: بازداشت و تعقیب ۱۵ وکیل متخلف در تهران توسط مرکز حفاظت قوه قابل تقدیر بود

  2. ۱۶۱ وکیل و کارشناس دادگستری متخلف را در سال ۹۹ شناسایی و بازداشت کردیم

  3. ۲۴ وکیل دادگستری را جهت سالم سازی قوه قضاییه بازداشت کردیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا