اخبار کانون هاویژه

بازگشت کانون وکلای یزد به ساختمان قدیم بعد از گذشت ۵۰ روز از شروع‌به‌کار در ساختمان جدید

وکلاپرس- حواشی کانون وکلای یزد بعد از اتمام فرایند انتخابات این کانون و تعیین اعضای هیات رئیسه، همچنان ادامه دارد و به نظر می‌رسد اختلافات بین مدیران فعلی و سابق کانون یزد منجر به سرگردانی وکلای دادگستری این استان شده است.

به گزارش وکلاپرس، پس از گذشت ۵۳ روز از نقل مکان کانون وکلای یزد به ساختمان جدید این نهاد، روابط عمومی کانون وکلای یزد در اطلاعیه‌ای از بازگشت به ساختمان پیشین خبر داد.

بیشتر بخوانید:

با استقرار هیأت مدیره جدید کانون وکلای یزد در یکی از اولین اقدامات مدیران جدید، دوباره کانون مذکور به مکان سابق خود نقل مکان کرده است.

در اطلاعیه این نهاد آمده است:

«همکاران محترم از روز شنبه مورخ ۱۴۰۱/۱۲/۲۰ جهت انجام امور اداری و صنفی به محل ساختمان قدیم کانون وکلای دادگستری استان یزد واقع در بلوار امام زاده جعفر (ع)، خیابان مصلی، جنب هتل کاروانسرا (عمارت مشیرالممالک) مراجعه نمایند.»

گفتنی است مکان جدید کانون وکلای یزد یک ساختمان پنج طبقه بود که در زمان استقرار هیأت مدیره سابق خریداری شد و ۲۷ دی ماه به عنوان محل جدید کانون مورد بهره برداری قرار گرفت. ساختمان قدیمی استیجاری و ساختمان جدید که طی روزهای گذشته تخلیه شده است در تملک کانون وکلای یزد است.

به نظر می‌رسد اختلافات بین مدیران فعلی و سابق کانون یزد منجر به سرگردانی وکلای دادگستری این استان شده است. بر اساس برخی اخبار دریافتی احتمالا هیأت مدیره فعلی قصد دارد ساختمان جدید را به فروش برساند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا