اخبار آزمون ها

واکنش سخنگوی قوه قضائیه به ادعای لو رفتن سوالات آزمون مرکز وکلای قوه قضائیه

وکلاپرس _ ستایشی درباره شایعه لو رفتن سوالات آزمون وکالت اسفند ۱۴۰۲ مرکز وکلای قوه قضاییه ضمن تاکید بر اینکه باید ادعاها به اثبات برسد، توضیحاتی ارائه کرد و از بررسی موضوع توسط دستگاه های امنیتی خبر داد.

به گزارش وکلاپرس به نقل از ایسنا، مسعود ستایشی (سخنگوی قوه قضائیه) در نشست خبری امروز ضمن تبریک فرارسیدن ماه مبارک رمضان گفت: لازم است بار دیگر یادی از رنج مداوم و غصه بی نهایت امت اسلامی برای مردم ستم دیده غزه کنم. مردمی که قریب به شش ماه است که تحت شدیدترین شکنجه‌های رژیم نحس صهیونیستی قرار داشته‌اند و بیش از ۳۱ هزار نفر از کودکان و مادران و پدران و برادران و فرزندان رشید خود را از دست داده‌اند و هیچ گونه دادخواهی جز خداوند متعال نداشتند.‌ مردمی که آب و غذا و زیر ساخت و سرپناه و لباسی برای گذراندن زندگی روزمره خود ندارند و امروز پاره تن اسلام غرق در خون است.

ستایشی همچنین درباره ادعای لو رفتن سوالات آزمون مرکز وکلای قوه قضائیه عنوان کرد: این موضوعات که مربوط به روان مردم است باید دستگاه متولی به صورت شفاف و مبرهن نظر خود را اعلام کند.

بیشتر بخوانید:

لو رفتن سوالات آزمون وکالت باید اثبات شود

سخنگوی قوه قضائیه در پاسخ به سوالی درباره اینکه زمزمه‌هایی  از لو رفتن سوالات آزمون وکالت اسفند ماه ۱۴۰۲ مرکز وکلای قوه قضاییه مطرح شده، آیا سوالات لو رفته است؟ گفت: زمزمه است و باید ادعایی که صورت می‌گیرد به اثبات برسد. در حدی که گفتید زمزمه است.

مرکز وکلا «کارفرما» است و مجری «سازمان سنجش کشور» است

ستایشی افزود: می گویم اولا این آزمون مربوط به مرکز وکلای قوه قضاییه است. مرکز مورد بحث «کارفرما» است و مجری «سازمان سنجش کشور» است. در ارتباط با این موضوعات باید دستگاه متولی روشن نظرش را مطرح کند و دستگاه های امنیتی هم در حال بررسی موضوع هستند.

بیشتر بخوانید:

مرکز حفاظت قوه قضاییه و دادستانی تهران و مرکز وکلا موظف به پیگیری موضوع هستند

سخنگوی قوه قضائیه ادامه داد: در جلسه روز گذشته رئیس قوه قضاییه تاکید کرد که مرکز حفاظت قوه قضاییه و دادستانی تهران و مرکز وکلای قوه قضاییه موظف به پیگیری موضوع و اعلام نتیجه به عموم مردم  هستند. اگر متخلف و مقصرین احتمالی باشند مورد تعقیب واقع می‌شوند.

منبع: ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا