اخبار کانون هاویژه

استعفای رئیس کانون وکلای خوزستان و دبیر این کانون از عضویت در هیأت مدیره

وکلاپرس- رئیس کانون وکلای دادگستری خوزستان و دبیر این کانون در نامه ای مشترک از عضویت در هیأت مدیره این کانون استعفا دادند.

به گزارش وکلاپرس، در انتخابات یازدهمین دوره هیات مدیره کانون وکلای دادگستری خوزستان که شهریور ماه ۱۴۰۲ برگزار شده بود، دکتر سیاوش شجاع پوریان موفق به کسب حداکثر آرا شده بود و در نهایت در اولین جلسه هیات مدیره جدید این نهاد مورخ دهم آبان ماه، وی با اکثریت آرا به مدت دو سال به عنوان رئیس این نهاد انتخاب شده بود.

با این وجود، در نامه ای که در ساعات گذشته منتشر شده است، دکتر سیاوش شجاع پوریان به عنوان رئیس کانون وکلای دادگستری خوزستان و دکتر منصور شکیبا به عنوان دبیر این نهاد استعفای خود را علاوه بر سمت‌های مذکور، از عضویت در هیأت مدیره نیز اعلام کردند.

در این نامه که متن و تصویر آن در ادامه آمده، علت شفاف استعفا ذکر نشده است و نویسندگان تنها از «عوامل گوناگون خارج از کنترل، مسئولیت بدون اختیار  و…» یاد کرده‌اند.

لازم به ذکر است از ساعاتی پیش خبرنگار وکلاپرس در حال رایزنی برای مصاحبه با دکتر شجاع پوریان و دکتر شکیبا است.

بیشتر بخوانید:

متن نامه به شرح زیر است:

تاریخ : ۱۰/۱۰/ ۱۴۰۲

بسم الله الرحمن الرحیم

خدمت همکاران محترم جامعه و کالت استان خوزستان

با احترام

در ابتدا لازم میدانیم از اعتمادی که به اینجانبان نموده اید و در انتخابات یازدهمین دوره هیات مدیره کانون وکلای دادگستری استان خوزستان با رأی قاطع ما را برگزیدید، سپاسگزاری نمائیم.

با با توجه به نام و هدف گروه همدلی و اتحاد و اصلاح امور در نظر داشتیم شایسته ترین افراد از وکلای فرهیخته در مناصب و شئونات کانون استقرار پیدا کنند.

با وصف تلاش زیاد و تحمل ناملایمت ها و چشم پوشی از اختیارات ویژه رئیس کانون و تبدیل جایگاه آن به مسئول بدون اختیار متاسفانه بدلیل عوامل گوناگون خارج از کنترل این هدف محقق نشد و در ادامه حضور نیز چشم انداز بهتری دیده نمی شود.

به منظور حفظ جایگاه و تضمین احتمالی منافع همکاران و کانون، با پوزش از همگی ، استعفای خود را از عضویت اصلی هیات مدیره کانون تقدیم همکاران می نمائیم.

با تجدید احترام

دکتر سیاوش شجاع نوریان
دکتر منصور شکیبا

نامه استعفای رئیس کانون وکلای خوزستان و دبیر این کانون از عضویت در هیأت مدیره
نامه استعفای رئیس کانون وکلای خوزستان و دبیر این کانون از عضویت در هیأت مدیره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا