اخبار کانون هاویژه

پیگیری کانون وکلای مرکز برای تهیه ۵۰۰ هزار دوز واکسن کرونا جهت واکسیناسیون وکلای دادگستری

وکلاپرس- رییس کانون وکلای مرکز بمنظور واکسیناسیون جامعه وکلا و خانواده های آنان و بخشی از زندانیان کشور خواستار خرید و واردات ۵۰۰ هزار دور واکسن شد.

به گزارش وکلاپرس، جلیلی مالکی، رییس کانون وکلای دادگستری مرکز، در نامه ای به شرکت دارویی تهران الکتریک که وابسته به بنیاد شهید انقلاب اسلامی است درخواست بررسی تامین اعتبار جهت خرید ۵۰۰ هزار دوز واکسن جهت واکسیناسیون جامعه وکلا و اهدا ۱۰۰ هزار دوز واکسن به جامعه زندانیان کشور کرد.

متن نامه را در ادامه بخوانید:

مدیرعامل محترم شرکت دارویی تهران الکتریک وابسته به بنیاد شهید انقلاب اسلامی

با سلام

احتراماً به استحضار می رساند با توجه به اینکه آن شرکت دارای مجوز واردات داروهای فوریتی به کشور می‌باشد این کانون در جهت واکسیناسیون جامعه هدف وکلا و خانواده محترم ایشان قصد واردات و خرید ۵۰۰ هزار دوز واکسن از برندهای معتبر دنیا داشته و همچنین قصد اهدا ۱۰۰ هزار دوز واکسن به جامعه زندانیان کشور دارد خواهشمند است دستور لازم را صادر فرمایید و نتیجه جهت تامین اعتبار به این کانون اعلام نمایید ضمنا علیرضا ماحوزی وکیل پایه یک دادگستری به عنوان نماینده این کانون در جهت اقدامات قانونی لازم معرفی می گردد.

با تقدیم احترام

دکتر جلیل مالکی

رئیس کانون وکلای دادگستری مرکز

درخواست کانون وکلای مرکز تهیه واکسن برای وکلای دادگستری
درخواست کانون وکلای مرکز تهیه واکسن برای وکلای دادگستری

بیشتر بخوانید:

مدیرعامل و نایب رئیس هیئت مدیره شرکت تهران الکتریک نیز در جوابیه ای از پیگیری های اخذ مجوز جهت واردات دارو خبر داد و آمادگی خود را جهت همکاری با کانون وکلای دادگستری مرکز اعلا کرد.

جوابیه نامه را در ادامه بخوانید:

ریاست محترم کانون وکلای دادگستری مرکز

سلام علیکم

احتراماً بازگشت به نامه شماره ۰۰۹۹۸۰۰۰۰۹۵ مورخ ۱۴۰۰/۰۲/۰۱ به استحضار می رساند این شرکت در حال اخذ مجوز واردات واکسن می باشد که پس از طی مراحل قانونی و اخذ مجوز توزیع از سازمان غذا و دارو و ستاد مبارزه با کرونا با تمام توان در خدمت آن مجموعه محترم خواهد بود. لذا مستدعی است جهت پیگیری موضوع از طریق بخش دارویی این شرکت اقدام فرمایید

رضا مصباحی

مدیرعامل و نایب رئیس هیئت مدیره

پاسخ شرکت تهران الکتریک به درخواست تهیه واکسن برای وکلای دادگستری
پاسخ شرکت تهران الکتریک به درخواست تهیه واکسن برای وکلای دادگستری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا