اخبار کانون هاویژه

وکیل ملکشاهی: هیأت‌مدیره کانون وکلای لرستان به اجرای آیین‌نامه لایحه استقلال رأی مشروط داد

وکلاپرس- عضو هیات مدیره کانون وکلای لرستان با اشاره به مصوبه اخیر نشست هیأت عمومی اسکودا درمورد اجرایی آیین نامه ۱۴۰۰ گفت: رأی اعضای این کانون مشروط بود.

به گزارش وکلاپرس، ۷۰ عضو هیات عمومی اسکودا در نشست فوق العاده هیات عمومی اتحادیه کانون های وکلای دادگستری سراسر ایران (اسکودا) که در تاریخ ۲۸ مهرماه سال جاری برگزار شد، به اجرای آیین نامه لایحه استقلال مصوب ۱۴۰۰ رأی دادند.

بیشتر بخوانید:

به رأی اکثریت احترام می‌گذاریم و به دنبال تشتت و اختلاف نیستیم

وکیل محسن ملکشاهی، عضو هیات مدیره کانون وکلای دادگستری لرستان، در گفتگو با خبرنگار وکلاپرس ضمن اعلام موضع این کانون گفت: نظر هیات مدیره کانون لرستان از ابتدا این بود که کانون آن بخش از آیین نامه را که ناقض استقلال کانون ها نیست و خودش به قوه پیشنهاد داده است، اجرا کند اما درمورد بخش دیگر، پس از اصلاح متن نسبت به اجرا اقدام کند.

نائب رئیس کانون لرستان ادامه داد: ما به دموکراسی اعتقاد داریم و به رأی اکثریت احترام می‌گذاریم و به دنبال تشتت و اختلاف نیستیم.

نظر اعضای هیات مدیره کانون وکلای لرستان مشروط بود

عضو هیات مدیره کانون وکلای دادگستری لرستان در پاسخ به پرسش خبرنگار مبنی بر رأی اعضای این کانون گفت: اعضا به اتفاق در برگه رأی نیز نظر خود را مشروط کردند؛ بدین صورت که موافق اجرای بخش اول هستیم و بخش دوم را -که ناقض استقلال کانون هاست- را پس از اصلاح توسط قوه قضاییه اجرایی خواهیم کرد.

وی گفت: در جلسه سه نظر مطرح بود؛ موافقت با اجرای آیین نامه، مخالفت با اجرای آیین نامه و موافقت مشروط با اجرای آن که نظر ما، حالت سوم بود.

بیشتر بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا