نحوه رفع مشکل ورود به سامانه ثنا

وکلاپرس- با بروز اختلالاتی در ورود وکلا، کارشناسان و … به سامانه ثنا، واحد انفورماتیک کانون کارشناسان اعلام کرد با تغییرات DNS میتوان این مشکل را برطرف کرد.

 طبق آموزش ارائه شده افراد برای عبور از این مشکل می بایست با مراجعه به قسمت تغییرات آی پی (IP) {که در ادامه آن را شرح داده ایم} مقادیر DNS را تغییر داد.

برابر اعلام واحد انفورماتیک در صورت بروز مشکل در ورود به سامانه ثنا باید تنظیمات مورد لزوم را به شرح ذیل اعمال کنیم:

روش ۱- افراد می بایست به قسمت تغییرات IP بروند و DNS را از حالت اتوماتیک درآورده و به حالت دستی بگذارند و سپس مقادیر DNS را مانند شکل تنظیم نمایند تا مشکل حل شود.

روش ۲-  قابل توجه وکلا و کارآموزان محترم با توجه به مشکلات اخیر در مورد دسترسی به سامانه وکلا(پنل خودکاربری) در سایت عدل ایران جهت رفع مشکل لطفا تاریخچه (History) مربوط به مرورگر خود پاک نمایید.

بیشتر بخوانید:

آموزش تغییر IP داخلی از طریق تنظیمات ویندوز

وارد کنترل پنل شوید و مطابق با عکس زیر؛ به مسیر تعیین شده بروید:

 Network and Sharing Center > Change Adapter Settings > Network Connections

تعداد مختلفی از اتصالات شبکه را مشاهده خواهید نمود، بر روی گزینه ای که میخواهید تغییرات را در آن اعمال کنید کلیک راست کنید و سپس روی گزینه Properties کلیک کنید:

در بخش باز شده به سمت پایین اسکرول نمائید و روی گزینه InterInternet Protocol Version 4 (TCP / IPv4) کلیک کنید؛ در ادامه از طریق فیلد تعیین شده، آدرس IP را تغییر دهید و نهایتاً بر روی گزینه OK کلیک کنید:

خروج از نسخه موبایل