نتایج اولیه انتخابات هیأت مدیره کانون وکلای چهارمحال و بختیاری مشخص شد

وکلاپرس– نتایج اولیه پنجمین دوره انتخابات هیأت مدیره کانون وکلای چهارمحال و بختیاری که روز پنجشنبه ۳۰ اردیبهشت برگزار گردید، توسط هیأت نظارت بر این انتخابات اعلام شد.

به گزارش وکلاپرس به نقل از روابط عمومی کانون وکلای چهارمحال و بختیاری، نتایج اولیه پنجمین دوره انتخابات هیات مدیره کانون وکلای دادگستری چهارمحال و بختیاری اعلام شد.

بر اساس گزارش کانون مذکور روند انتخابات در تاریخ ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ با رأی گیری حضوری به عمل آمد و قرائت آرا مطابق ماده ۱۱ آیین نامه لایحه استقلال کانون وکلای دادگستری اشخاص ذیل به عنوان اعضای اصلی و علی البدل پنجمین دوره هیأت مدیره کانون وکلای دادگستری استان چهارمحال و بختیاری انتخاب گردیده اند.

اعضای اصلی:

۱) مهرداد محمدی

۲)  تقی مبینی

۳)  بابک بهرامی

۴) کریم جهانبازی

۵)  مرضیه حکمت پناه

اعضای علی البدل:

۱)  سعید عباسی

۲)  حسین نادری

۳) بهرام بردخونی

بیشتر بخوانید:

گفتنی است در این انتخابات تنها ۸ وکیل تأیید صلاحیت شده، نامزد عضویت در هیأت مدیره کانون وکلای کانون وکلای چهارمحال و بختیاری بودند که همگی نیز بر اساس انتخابات برگزار شده به عضویت هیأت مدیره کانون وکلای کانون وکلای چهارمحال و بختیاری درآمدند.

مطابق ماده ۱۲ آیین نامه لایحه استقلال مدت شکایت از جریان انتخابات تا سه روز بعد از اتمام قرائت آرا بوده و این مهلت روز دوشنبه(۳ خرداد ۱۴۰۰) پایان می پذیرد.

خروج از نسخه موبایل