اخبار صنفی

توضیحات وکیل نازنین سالاری درباره جلسه محاکمه خود و دو تن از همکارانش در محاکم شیراز

وکلاپرس- وکیل نازنین سالاری عضو کانون وکلای دادگستری فارس، در حساب توئیترش (X)، در خصوص نحوه رسیدگی به پرونده های اتهامی خودش و وکیل محمود طراوت روی و وکیل مسعود احمدیان توضیحاتی را ارائه داد.

به گزارش وکلاپرس، طبق اعلام وکیل سالاری، وی به همراه محمود طراوت روی و مسعود احمدیان باید در دادگاه کیفری دو و انقلاب شیراز پاسخگوی قضات نسبت به شش اتهام وارده بوده باشند.

بیشتر بخوانید:

وکیل سالاری در خصوص عناوین اتهامی اعلام کرده است که پرونده اول مربوط به تجمع مسالمت‌آمیز وکلای دادگستری در کانون فارس در اعتراضات سال ۱۴۰۱ و پرونده دوم مربوط به آبان‌ماه سال ۹۹ با اتهامات همکاری با دول متخاصم، اجتماع‌ و‌ تبانی علیه امنیت کشور و فعالیت تبلیغی علیه نظام است.

نازنین سالاری در توئیترش نوشت:

در چند روز آینده‌، من و همکارانم باید در دادگاه کیفری دو و انقلاب شیراز پاسخگوی شش اتهام باشیم. دو جلسه رسیدگی اول مربوط به پرونده آبان‌ سال گذشته و تجمع مسالمت‌آمیز وکلای دادگستری در کانون فارس است که نسبت به اتهام اجتماع‌و‌تبانی در دادگاه انقلاب و نسبت به اتهام تشویق مردم به فساد و فحشا و ظاهر شدن در اماکن عمومی بدون حجاب شرعی در دادگاه کیفری دو رسیدگی می‌شود.

جلسه دیگر مربوط به پرونده تشکیل شده در آبان‌ماه سال ۹۹ است که در آن متهم به همکاری با دول متخاصم، اجتماع‌و‌تبانی علیه امنیت کشور و فعالیت تبلیغی علیه نظام شده‌ایم.

علیرغم اینکه پرونده دو مرحله جهت رفع‌نقص به دادسرا ارسال شده است. بدون برطرف شدن نواقص‌ و گرفتن استعلام‌های موردنظر از مراجع‌قانونی، مجددا پرونده به شعبه یکم دادگاه انقلاب شیراز بازگردانده شده و این شعبه وقت رسیدگی تعیین کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا