اخبار قوه قضاییهویژه

نائب رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس: نباید نسبت به کانون وکلا، نگاه بدبینانه‌ای داشت

وکلاپرس- عثمان سالاری نائب رئیس کمیسیون حقوقی و قضائی مجلس در دیدار با محسنی اژه ای گفت: نباید نسبت به کانون وکلا، نگاه بدبینانه‌ای داشت.

به گزارش وکلاپرس به نقل از میزان، حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای در ادامه سلسله جلسات و نشست‌‎های هم‌اندیشی خود با اعضای کمیسیون‌ها و فراکسیون‌های مجلس شورای اسلامی، در نخستین ماه‌های آغاز به کار مجلس دوازدهم، ۲۵شهریورماه با اعضای کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی جلسه‌ای برگزار کرد.

 در بخشی از این نشست «سالاری» نایب رئیس دوم کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس نیز طی سخنانی، ثبات و امنیت حقوقی را پیش شرط هرگونه توسعه در حوزه‌های مختلف دانست و بر ضرورت مد نظر قرار دادن مقوله «مرور زمان» در دعاوی حقوقی تاکید کرد.

بیشتر بخوانید:

نباید نسبت به کانون وکلا، نگاه بدبینانه‌ای داشت

وی، تضعیف نهاد وکالت را تضعیف امنیت حقوقی جامعه دانست و تصریح کرد: برخلاف نکات مطرح شده در این جلسه از سوی برخی نمایندگان مجلس، اعتقاد ما این است که نباید نسبت به کانون وکلا، نگاه بدبینانه‌ای داشت.

سالاری همچنین خواستار اتخاذ تمهیداتی برای اجرای قانون تابعیت فرزندان مادر ایرانی شد و در ادامه با اشاره به عملکرد دستگاه قضا در حوزه پرونده‌های مرتبط با مواد مخدر، خواستار متناسب شدن بیش از پیش مقوله جرم و مجازات در این حوزه شد.

منیع: میزان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا