اخبار کانون ها

وکیل علی اسدی رئیس کانون وکلای دادگستری کرمانشاه شد

وکلاپرس- وکیل علی اسدی در انتخابات میان دوره‌ای هیأت رئیسه کانون وکلای دادگستری کرمانشاه که امروز برگزار شد، به عنوان رئیس این کانون تعیین شد.

به گزارش وکلاپرس، انتخابات میان دوره‌ای هیأت رئیسه کانون وکلای کرمانشاه امروز مورخ ۲۴ اردیبهشت ماه برگزار شد و وکیل علی اسدی به عنوان رئیس هیات مدیره این کانون تعیین شد.

طبق اعلام روابط عمومی کانون وکلای کرمانشاه از انتخابات میان دوره ای این کانون وکیل سمیه اکبری به عنوان نائب رئیس و وکیل بیژن قنبری به عنوان بازرس این کانون برای یک سال آینده انتخاب شدند.

در گزارش روابط عمومی کانون وکلای کرمانشاه  از انتخابات میان دورهه ای این کانون آمده است:

انتخابات هیات رئیسه سال دوم کانون وکلای دادگستری کرمانشاه در تاریخ ۱۴۰۳/۲/۲۴ در محل کانون وکلای دادگستری کرمانشاه با حضور کلیه ی اعضای هیات مدیره برگزار شد

در این جلسه سرکار خانم سمیه اکبری ، آقای علی اسدی و آقای سیامک آرین پور مراتب کاندیداتوری خویش جهت تصدی سمت ریاست کانون را اعلام نمودند .

پس از رای گیری با توجه به عدم کسب نصاب مقرر در آیین نامه اجرایی لایحه استقلال ،انتخابات به جلسه دوم موکول گردید و با برگزاری جلسه ی دوم واعلام کاندیداتوری آقایان علی اسدی و آقای سیامک آرین پور ، آقای علی اسدی با کسب سه رای به عنوان رئیس کانون انتخاب شدند.

در این جلسه متعاقبا انتخابات سمت نایب رئیسی و بازرسی نیز برگزار و سرکار خانم سمیه اکبری با کسب ۴ رای به عنوان نایب رئیس کانون  وآقای بیژن قنبری نیز با کسب ۴ رای به عنوان بازرس کانون و همچنین خانم سمیه اکبری با حفظ سمت نایب رئیسی به عنوان دبیر هیأت مدیره انتخاب گردیدند.

بیشتر بخوانید:

گفتنی است انتخابات دهمین دوره هیات مدیره کانون وکلای دادگستری کرمانشاه ۲۰ بهمن ماه ۱۴۰۱ برگزار شده بود و به دلیل اعتراضات ثبت شده، نتیجه قطعی آن از سوی دادگاه عالی انتظامی قضات اعلام شد.

در سال نخست سید طاهر نعلینی به عنوان رئیس، بیژن قنبری به عنوان نائب رئیس و سمیه اکبری، سیامک آریان‌پور، علی اسدی نیز به عنوان اعصای اصلی و سید مهدی موسوی، کیوان کیادی و رضا سنجابی به عنوان اعضای علی البدل انتخاب شده بودند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا