اخبار کانون ها

پرداخت تسهیلات ۲۰۰ میلیون تومانی به وکلا در گیلان با پیگیری کانون وکلای این استان

وکلاپرس- روابط عمومی کانون وکلای دادگستری گیلان از انعقاد تفاهم نامه ای بین این کانون و بانک ملی خبر داد که بر اساس آن امکان اخذ تسهیلات ۲۰۰ میلیون تومانی برای وکلای این کانون فراهم شده است.

به گزارش وکلاپرس بر اساس اطلاعیه کانون وکلای دادگستری گیلان، این تسهیلات به تعداد ۹۰ فقره از محل منابع مالی اعتباری صندوق حمایت وکلای دادگستری سپرده‌گذاری‌شده در این بانک تامین شده است.

بیشتر بخوانید:

همچنین از شرایط دریافت این تسهیلات, عدم دریافت تسهیلات با معرفی نامه کانون وکلای گیلان، فقدان بدهی معوق و چک برگشتی، دارا بودن چک صیادی برای وام‌گیرنده و ضامن و … ذکر شده است.

به منظور پیش ثبت نام تسهیلات ۲۰۰ میلیون تومانی کانون وکلای دادگستری گیلان وارد لینک زیر شوید:

پیش ثبت نام اعطای تسهیلات در قالب کارت اعتباری

در اطلاعیه کانون وکلای دادگستری گیلان در این خصوص آمده است:

به اطلاع وکلای محترم پایه یک عضو کانون وکلای دادگستری گیلان می‌رسد پیرو تفاهم‌نامه منعقده فی‌مابین کانون وکلای دادگستری گیلان و بانک ملی استان گیلان مبنی بر پرداخت تسهیلات در قالب کارت اعتباری با سقف ۲۰۰ میلیون تومان به ازاء هر فرد، به تعداد ۹۰ فقره از محل منابع مالی اعتباری صندوق حمایت وکلای دادگستری سپرده‌گذاری‌شده در شعبه خیابان لاکانی رشت وفق ضوابط و مقررات جاری بانکی، شایسته است با در نظر گرفتن شرایط زیر نسبت به ثبت درخواست الکترونیک از طریق لینک ذیل اطلاعیه اقدام نمائید:

  1. معرفی نامه اخذ تسهیلات موصوف صرفا برای آن‌دسته از همکاران صادر خواهد شد که در مراحل و دفعات قبلی با تعرفه کانون وام دریافت نکرده باشند.
  2. نظر به این‌که حسب مقررات نظام بانکی «هر فرد مجاز به دریافت تسهیلات در قالب کارت اعتباری مجموعا تا سقف ۳۰۰ میلیون تومان از کل بانک‌های کشور می‌باشد»، وام موصوف صرفا به همکارانی تعلق خواهد گرفت که سابقه دریافت وام تا سقف مزبور به عنوان کارت اعتباری را نداشته باشند.
  3. ضرورت دارا بودن چک صیادی برای وام‌گیرنده و ضامن
  4. فقدان بدهی معوق و چک برگشتی نزد سیستم بانکی
  5. در فرض ثبت درخواست بیش از ۹۰ نفر، صدور معرفی‌نامه متقاضیان وام، پس از انجام قرعه‌کشی صورت خواهد گرفت.

لینک ثبت نام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا