گفت و گوویژه

آخرین وضعیت پرونده ضرب و شتم وکیل مهران صادقی سراجی

وکلاپرس– وکیل مهران صادقی سراجی درخصوص آخرین وضعیت پیگیری پرونده‌اش گفت: شهادت شهود در دادگاه کارکنان دولت مورد پذیرش قرار نگرفت و قرار منع تعقیب صادر شد.

به گزارش وکلاپرس، ۱۷ اردیبهشت‌ماه سال جاری وکیل مهران صادقی سراجی در مراجعه به یکی از شعب دادگاه تهران، مورد توهین و ضرب و شتم از سوی منشی دادگاه و سرباز آن مجتمع قضایی قرار گرفت.

صدور قرار منع تعقیب در دادگاه کارکنان دولت

او در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار وکلاپرس به تشریح اقدامات و پیگیری‌های صورت گرفته پرداخت و گفت: پیرو دعوای طرح شده در دادگاه کارکنان دولت، قاضی شعبه علی‌رغم وجود شاهدان، شهادت آن‌ها را نپذیرفت. دو شاهد داشتم؛ منشی من که در محل مدیر دفتر شعبه دادگاه ایستاده بود و موکلم که به او اجازه ورود داده نشد.

او ادامه داد: استدلال قاضی برای عدم پذیرش شهادت شهود این بود که آن دو شاهد ضرب و جرح نبوده اند. بر همین اساس نیز قرار منع تعقیب صادر شد و ما به این قرار اعتراض کردیم.

بیشتر بخوانید:

براساس گزارش واحد اجرای احکام، تخلف احراز شده است

وکیل سراجی با اشاره به ادامه پیگیری‌ها از طریق معاونت رییس قوه قضاییه (آقای جعفری) و معاون وی (آقای دهقانی نیا) گفت: آقای دهقانی پیگیر جدی پرونده من هستند اما متاسفانه به علت نقص پرونده و کمبود چند برگ آن، منتظر تکمیل پرونده هستیم. ریاست شعبه (آقای عموزادی) بنا به درخواست آقای دهقانی نیا، پرونده را به واحد اجرای احکام داد و طی گزارش این واحد، تخلف احراز شده است.

او افزود: قاضی متخلف همچنان معتقد است که نظر قضایی وی متفاوت است حال آن که کار خلاف قانون نظر قضایی محسوب نمی‌شود.

خسارات زیادی متوجه موکلم شده است

این وکیل دادگستری ضمن ابراز نگرانی نسبت به پرونده موکلش گفت: متاسفانه وسایل توقیف شده موکلم به خریدار مزایده تحویل داده شده و از این جهت خسارات زیادی متوجه موکلم شده است.

کمیسیون حمایت دیر اقدام کرد

صادقی سراجی در پاسخ به پرسش خبرنگار مبنی بر میزان پیگیری‌های کانون وکلای دادگستری مرکز گفت: متاسفانه کمیسیون حمایت دیر اقدام کرد و زمانی مراجعه کرد که قرار منع تعقیب صادر شده بود. البته لازم می‌دانم از پیگیری‌های شخص دکتر جلیل مالکی (رییس کانون وکلای دادگستری مرکز) تشکر کنم که پیوسته مرا تحت فشار قرار داد که پیگیر موضوع باشم. متاسفانه شرایطم به گونه‌ای بود که خودم نتوانستم پرونده را پیگیری کنم و لذا وکیل محمدرضا صادقی‌نیا رودسری وکالت من را عهده‌دار شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا