گفت و گوویژه

آخرین وضعیت بازداشت وکیل نسرین ستوده و انتقال وی به زندان قرچک

وکلاپرس– همسر وکیل نسرین ستوده درخصوص آخرین وضعیت بازداشت همسرش گفت: نسرین روز دوشنبه در دادسرای اوین تفهیم اتهام و به زندان قرچک منتقل شد.

به گزارش وکلاپرس، وکیل نسرین ستوده ۷ آبان‌ ۱۴۰۲ در پی شرکت در مراسم تشییع آرمیتا گراوند بازداشت شد. خبرگزاری فارس نیز اعلام کرد که نسرین ستوده با اتهام کشف حجاب و فعالیت علیه امنیت روانی جامعه بازداشت و در اختیار مقام قضایی قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید:

وکیل نسرین ستوده دوشنبه صبح در دادسرای اوین تفهیم اتهام شد

رضا خندان، همسر وکیل نسرین ستوده، در گفتگو با خبرنگار وکلاپرس درخصوص آخرین وضعیت همسرش گفت: یکشنبه بعد از اینکه همراه با چند نفر دیگر بازداشت شد، به بازداشتگاه وزرا منتقل شد و شب را در آنجا سپری کرد.

وی ادامه داد: صبح دوشنبه به دادسرای اوین منتقل و برای پرونده جدید تفهیم اتهام شده است. متاسفانه اطلاعی از اتهامات وی ندارم‌ زیرا امکان صحبت با او برایم فراهم نشد.

صدور قرار بازداشت و انتقال به زندان قرچک

خندان با اشاره به صدور قرار بازداشت برای همسرش، مدعی شد: برای بازداشت‌شدگان به جز خانم ضرابی (به دلیل تشنج) قرار بازداشت صادر شد و در حال حاضر نسرین به زندان قرچک منتقل شده است.

او درخصوص آخرین وضعیت پرونده قبلی وکیل نسرین ستوده گفت: پرونده باز است و او با تودیع وثیقه آزاد بود. اگرچه ابتدا نسرین با عنوان مرخصی آزاد شد اما این اواخر اعلام شد که اجرای حکم متوقف شده است.

رضا خندان با اشاره به وضعیت همسرش مدعی شد: براساس گفته خانم ضرابی، نسرین از زمان بازداشت اعلام اعتصاب غذا و دارو کرده است.

هیچ تماسی از سوی کانون وکلای مرکز با ما گرفته نشده است

خندان در پاسخ به پرسش خبرنگار مبنی بر پیگیری مدیران کانون وکلای مرکز گفت: هیچ تماسی از سوی کانون وکلای مرکز با ما گرفته نشده است. من هم فرصت و برنامه مراجعه به کانون را نداشته ام.

توجه:

  • انتشار یادداشت، اخبار، مصاحبه‌ و … الزاما به معنای یکسان بودن دیدگاه هیأت تحریریه وکلاپرس با نگاه نویسنده، مصاحبه شونده و … نیست. به عبارت صریح‌تر انتشار مطلب به معنای تأیید محتوا از سوی وکلاپرس نیست.

یک دیدگاه

  1. خانم ستوده وکیل ستوده شده ی ملت ایران هستند و شرکت ایشان در مراسم خاکسپاری دختر نازنین ملت ایران آرمیتای عزیز ؛ موجب آرامش روانی خانواده داغدار و مردم داغدیده بوده است و حق ش بازداشت نیست . اون خانم داغدار دیگه رو هم آزاد کنید . داغ چهار عزیز دیده . خواهش ملت داغدار اینه آزادشون کنید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا