اخبار کانون هاویژه
موضوعات داغ

تیراندازی به منزل وکیل اهوازی در آستانه هفته پاسداشت وکیل مدافع

وکلاپرس- نایب رییس کانون وکلای خوزستان درخصوص جزئیات سوء قصد و تهدید یک وکیل دادگستری در آستانه هفته استقلال کانون وکلا گفت: پنجشنبه گذشته (۳۰ بهمن) افراد ناشناسی به منزل یک وکیل باسابقه در اهواز تیراندازی کردند.

وکیل اسماعیل جویجری، نایب رییس کانون وکلای دادگستری خوزستان در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار وکلاپرس درخصوص جزئیات حادثه سوء قصد به این وکیل گفت: براساس اطلاعات به دست آمده از وکیل مذکور، این حادثه به دلیل وکالت وی در یکی از پرونده هایش رخ داده است و بهتر است نام این وکیل منتشر نشود.

تیراندازی به خانه این وکیل روز پنجشنبه صورت گرفته است

جویجری ادامه داد: پنجشنبه گذشته (۳۰ بهمن) افراد ناشناسی به منزل یک وکیل باسابقه در اهواز تیراندازی کردند. این اشخاص به جای روند قانونی پرونده به زور متوسل شده اند و پیشتر نیز این وکیل دادگستری را تهدید کرده بودند.

نایب رییس کانون وکلای دادگستری خوزستان درخصوص پیگیری های صورت گرفته از مقامات قضایی استان گفت: موضوع را از طریق مقامات قضایی پیگیری کردیم و درخواست دادیم تا روند رسیدگی به این پرونده تسریع و تعیین تکلیف شود و هرچه سریع تر اشخاصی که به منزل این وکیل هجوم برده اند شناسایی و مورد تعقیب و محاکمه قرار گیرند. مقامات قضایی نیز قول همکاری در این خصوص داده اند.

بیشتر بخوانید:

سال گذشته نیز به خانه پدر این وکیل دادگستری هجوم برده اند

وی درخصوص شناسایی این افراد گفت: انگشت اتهام این وکیل باسابقه به سمت افرادی است که در حوزه همین پرونده وی را تهدید کرده و سال گذشته نیز به منزل پدر وی هجوم برده اند و به گفته خود وی، در هیچ پرونده و موضوعی با کسی خصومت و مشکل نداشته است.

جویجری گفت: متاسفانه در آستانه هفته وکیل مدافع و سالروز استقلال کانون وکلا شاهد چنین اتفاقات ناگواری برای وکلا هستیم. اشخاصی که به دنبال گسترش وکالت و افزایش تعداد وکلا هستند ابتدا بایستی تامین مالی و به ویژه جانی آنان را فراهم آورند. باتوجه به وظایف وکلا لازم است که مرتبا مورد حمایت قرار گیرند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا