گفت و گوویژه

اصلاح ماده ۵۴ آیین نامه لایحه استقلال از دستورکار شورای اجرایی اسکودا خارج نشده است

وکلاپرس- یک منبع آگاه اخبار و شایعات مبنی بر خروج موضوع اصلاح ماده ۵۴ آیین نامه لایحه استقلال از دستورکار جلسه شورای اجرایی اسکودا را تکذیب کرد.

به گزارش وکلاپرس، یکی از مصوبات نشست آذر ماه شورای اجرایی اسکودا، اصلاح ماده ۵۴ آیین نامه اجرائی لایحه استقلال و ادغام مراحل دوم و سوم کارآموزی بود.

اخیرا اخباری مبنی بر خروج موضوع اصلاح ماده ۵۴ آیین نامه لایحه استقلال از دستورکار جلسه شورای اجرایی اسکودا در تاریخ ۱۲ بهمن‌ماه منتشر شده است.

یک منبع آگاه در خصوص صحت و سقم این دست گمانه‌زنی‌ها گفت: به هیچ وجه چنین موضوعی مطرح نیست. با توجه به اینکه موضوع توسط برخی کانون ها در حال پیگیری و بررسی است، قطعا در جلسات آتی مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید:

گفتنی است در پی پیگیری فراوان کارآموزان، شورای اجرایی اسکودا در تاریخ ۱۷ آذر ۱۴۰۲ پیشنهاد ادغام مرحله دوم و سوم کارآموزی و اصلاح ماده ۵۴ آیین نامه لایحه استقلال را به تصویب رساند.

در صورت اصلاح این ماده و تأیید رئیس قوه قضائیه، کارآموزان وکالت از ابتدای مرحله دوم وکیل سرپرست انتخاب می‌کنند و دسترسی آنان به cms فعال می‌شود. در نتیجه احتمالا کارآموزان وکالت می‌توانند پس از گذشت ۲ ماه آغازین کارآموزی، اقدام به دریافت پرونده و فعالیت حرفه‌ای کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا