اخبار صنفیویژه

اتمام حجت رئیس صندوق حمایت از وکلا با بانک ملی به جهت عدم همکاری در پرداخت وام به وکلا

وکلاپرس- رئیس صندوق حمایت از وکلا در نامه ای به بانک ملی هشدار داد در صورت ادامه وضعیت عدم پرداخت تسهیلات به وکلا، نسبت به فسخ سپردههای سراسر کشور در این بانک ظرف مدت یک هفته اقدام خواهد کرد.

به گزارش وکلاپرس، رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل صندوق حمایت وکلا در نامه ای به مدیر عامل بانک ملی ایران اعلام کرده است: وکلایی که جهت اخذ وام به بانک ملی معرفی شده اند تاکنون موفق به دریافت این تسهیلات نشده اند.

رئیس صندوق حمایت در همین راستا اعلام کرده است: چنانچه  نسبت به حل موضوع در اسرع وقت اقدام نشود صندوق حمایت نسبت به فسخ سپردههای سراسر کشور ظرف مدت یک هفته اقدام خواهد کرد.

متن نامه به شرح زیر است:

مدیر عامل محترم بانک ملی ایران

با سلام و احترام، به استحضار میرساند، طبق تفاهم نامه منعقده فیمابین صندوق حمایت وکلای دادگستری و بانک ملی متعهد و ملتزم به پرداخت تسهیلات به وکلای محترم معرفی شده از طرف صندوق میباشد، همچنین با وجود منابع مالی هنگفت نزد بانک ملی طی سالیان متمادی متأسفانه از اوائل بهمن ماه سال ۱۴۰۱ تا آبان ماه سال ۱۴۰۲ معرفی وام گیرندگان از ناحیه صندوق متوقف بوده، از آبان ماه هم که تعداد محدودی معرفی، متأسفانه تاکنون موفق به اخذ تسهیلات نشده اند که این موضوع طی نامه های متعددی منعکس گردیده است، لیکن ترتیب اثر داده نشده و موجبات بدبینی و نارضایتی وکلای سراسر کشور را فراهم آورده است که به عنوان نمونه نامه کانون محترم وکلای دادگستری استان هرمزگان به پیوست ارسال می گردد.

مستدعی است نسبت به حل موضوع در اسرع وقت اقدام در غیر اینصورت صندوق حمایت نسبت به فسخ سپردههای سراسر کشور ظرف مدت یک هفته اقدام خواهد کرد.

سلیمان جعفری
رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا