اخبار کانون ها

تعطیلی کانون وکلای دادگستری ایلام در روزهای شنبه و یکشنبه هفته آتی

وکلاپرس- کانون وکلای دادگستری ایلام به عنوان چهارمین کانون، در اعتراض به مصوبات اخیر مجلس، فعالیت های این نهاد را برای دو روز تعطیل اعلام کرد.

به گزارش وکلاپرس به نقل از روابط عمومی کانون وکلای دادگستری ایلام، امروز مورخ ۱ شهریور ماه در اعتراض به مصوبات اخیر مجلس، مجمع عمومی فوق العاده این کانون برگزار شد.

طبق اعلام روابط عمومی این کانون، مجمع عمومی در این جلسه به پیشنهاد تعطیلی کانون در روزهای شنبه و یکشنبه هفته آتی رای مثبت داده است.

گفتنی است پیش از کانون وکلای ایلام، کانون های وکلای دادگستری البرز، کرمانشاه و همدان نیز در اقدامی مشابه، فعالیت های خود را در اعتراض به مصوبات اخیر مجلس تعطیل اعلام کرده اند.

بیشتر بخوانید:

در اطلاعیه های روابط عمومی کانون وکلای دادگستری ایلام در خصوص تشکیل جلسه فوق العاده و رای به تعطیلی این نهاد آمده است:

نظر به مصوبات اخیر مجلس شورای اسلامی در نقض استقلال کانون وکلا با تصویب قوانین غیرمرتبط ، جلسه مجمع عمومی کانون وکلای دادگستری ایلام در اعتراض به فعالیت های ضد استقلال کانون وکلا  در تاریخ ۱۴۰۲.۰۶.۰۱ در محل کانون برگزار گردید.

مجمع عمومی فوق العاده کانون وکلای دادگستری ایلام در جلسه مورخ ۱۴۰۲.۰۶.۰۱ در اعتراض به مصوبات اخیر مجلس شورای اسلامی در نقض قانون اساسی و استقلال کانون وکلا به پیشنهاد تعطیلی کانون در روزهای شنبه و یکشنبه هفته آتی رای مثبت داد.

منبع: روابط عمومی کانون وکلای دادگستری ایلام

‫۲ دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا