رای

رای دادگاه انتظامی کانون وکلای قزوین در پرونده محکومیت وکیل به پرداخت مبلغ ۲۴ میلیون تومان جزای نقدی به اتهام توهین

رای دادگاه انتظامی کانون وکلای قزوین در پرونده محکومیت وکیل به پرداخت مبلغ ۲۴ میلیون تومان جزای نقدی به اتهام توهین

مرجع رسیدگی: شعبه چهارم دادگاه انتظامی کانون وکلای دادگستری قزوین

هیأت دادرسان:

رئیس دادگاه: صمد فلاح
دادرس وعضو اصلی: علی زرآبادی پور
دادرس و عضو اصلی: اکبر غفوری

موضوع رسیدگی:

دادنامه شماره …………………………مورخ ۳۰/۰۸/۱۴۰۲ صادره از دادگاه عمومی بخش الموت شرقی

شاکی: …………………

وکیل مشتکی عنه: ………………

به تاریخ ۲۱/۱۲/۱۴۰۲ پرونده کلاسه۹/۱۴۰۲ شعبه چهارم دادگاه انتظامی کانون وکلای دادگستری قزوین تحت نظر است. دادگاه با مطالعه اوراق و محتوای پرونده و با استعانت از خداوند متعال ختم رسیدگی را اعلام و به شرح ذیل مبادرت به صدور رأی می نماید.

((رأی دادگاه))

در خصوص ارسال یک فقره دادنامه غیرقطعی صادره از سوی قاضی محترم بخش الموت شرقی علیه وکیل، آقای ……………….. مبنی بر محکومیت به پرداخت مبلغ بیست و چهارمیلیون تومان جزای نقدی به اتهام توهین، که در اجرای ماده ۱۴۰ از آئین نامه اجرایی لایحه قانونی استقلال کانون وکلای دادگستری مصوب ۱۴۰۰ توسط ریاست محترم کانون به این دادگاه ارسال گردیده است، نظر به اینکه مطابق ماده فوق الاشعار شرط صدور حکم تعلیق موقت از ادامه وکالت، ارسال دادنامه غیرقطعی به کانون از سوی دادستان عمومی یا رئیس حوزه قضایی یا دادگاه عمومی می باشد و در پرونده امر نامه ای از سوی مراجع قانونی مذکور که محقق آن شرط را مدلل سازد مشاهده نمی گردد، لذا به لحاظ عدم احراز شرط مذکور حکم به رد تقاضای تعلیق موقت از ادامه وکالت صادر و اعلام می گردد. این رأی قطعی است.

بیشتر بخوانید:

منبع: روابط عمومی کانون وکلای دادگستری قزوین

‫۲ دیدگاه ها

  1. بله می‌بینیم چقدر کمک می کنند که این همه آراء محکومیت وکیل رو منتشر می کنند به صورتیکه اگه یکی همینطوری از روی شامس و اتفاق به گوگل مراجعه کنه میتونه سر صبح اول وقت یا آخر شب یک شکایت علیه وکیل ببینه حالا چی محکومیت وکیل و چه برائت وکیل
    استرس شکایت که برای وکیل هست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا