اخبار آزمون هاویژه

دفترچه آزمون وکالت ۱۴۰۳ منتشر شد

وکلاپرس- سرانجام پس از اما و اگرهای فراوان درخصوص برگزاری آزمون وکالت ۱۴۰۳ در موعد مقرر، دفترچه آزمون وکالت ۱۴۰۳  لحظاتی قبل در وبسایت سازمان سنجش منتشر شد.

به گزارش وکلاپرس، در حالی که پیش از این برخی از خبرگزاری ها با انتشار اخباری مبنی بر عدم انعقاد قرارداد برگزاری آزمون وکالت اسکودا با سازمان سنجش مدعی شده بودند، برگزاری این آزمون در ابهام قرار دارد، امروز ۵ مهرماه دفترچه آزمون وکالت ۱۴۰۳ در وب سایت سازمان سنجش منتشر شد.

بر اساس این دفترچه مهلت ثبت نام از  ۵ مهر تا  ۱۴  تعیین شده است و همچنین زمان برگزاری آزمون روز ۱۷ آبان ۱۴۰۳ اعلام شده است.

هزینه ثبت نام در آزمون نیز ۵۰۰ هزار تومان اعلام شده است.

بیشتر بخوانید:

دفترچه آزمون وکالت ۱۴۰۳

جهت دانلود دفترچه روی دکمه زیر کلیک کنید:

دانلود دفترچه

منابع آزمون وکالت ۱۴۰۳:

پیش از این روابط عمومی اتحادیه سراسری  کانون های وکلای دادگستری ایران (اسکودا) در اطلاعیه ای مورخ ۲۴ تیر ماه منابع آزمون وکالت ۱۴۰۳ را اعلام کرد که به موجب آن سه عنوان جدید به منابع آزمون وکالت ۱۴۰۳ اسکودا اضافه شده است.

تهیه منابع آزمون وکالت ۱۴۰۳

جهت تهیه کتاب جهت آمادگی در آزمون وکالت از سراسر کشور میتوانید از وبسایت کتاب حقوقی دادبازار به سادگی کتاب مدنظر خود را تهیه کنید.

مواد امتحانی آزمون وکالت شامل موارد زیر می‌شود، با کلیک بر روی هر کدام کتاب‌های مرتبط با آن‌ها را مشاهده کنید:

همچنین برای مشاوره برای سفارش کتاب با شماره ۰۲۱۶۶۴۹۲۵۸۱ تماس بگیرید یا در پیامرسان‌های زیر پیام بدهید:

سفارش در پیامرسان پیامرسان ایتا

بیشتر بخوانید:

‫۲ دیدگاه ها

  1. اینکه داوطلبان بین ۴۰تا۵۰سال باید برای اشتغال و کارآموزی صرفا سیستان و بلوچستان رو تعیین کنند،یعنی چی؟قبلا میتونستند مراکز اطراف تهران رو انتخاب کنند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا