اخبار

مهدی یراحی از چهارشنبه گذشته به قرنطینه زندان اوین منتقل شده است/ درخواست مهدی یراحی برای پیگیری قانونی رفتار ضابطین در هنگام بازداشتش

وکلاپرس- مصطفی نیلی وکیل مدافع مهدی یراحی خواننده و آهنگساز ایرانی که اخیرا خبر بازداشتش به خاطر انتشار یک آهنگ، واکنش های بسیاری را همراه داشت، با انتشار پستی در حساب توئیترش از ملاقات با موکلش خبر داد.

به گزارش وکلاپرس حدود ۸ روز گذشته (۶ شهریور ماه) مهدی یراحی با دستور دادستان تهران، به دلیل انتشار ترانه‌ای غیرقانونی و خلاف اخلاق و عرف جامعه اسلامی بازداشت شد.

وکیل مصطفی نیلی که دفاع از این خواننده سرشناس را بر عهده دارد، در حساب توئیترش از ملاقات با موکلش خبر داده و جزئیاتی از وضعیت وی در زندان اوین را شرح داده است.

به گفته این وکیل دادگستری در این رشته توئیت، یراحی بر پیگیری قانونی ضابطینی که هنگام بازداشت حقوق موکلش را رعایت نکرده اند تاکید کرده است.

بیشتر بخوانید:

نیلی در حساب توئیترش نوشته است:

امروز با دستور دادیار محترم شعبه دوم دادیاری دادسرای ناحیه ٣٨ توانستم در زندان اوین با آقای مهدی یراحی ملاقات کنم. ایشان بعد از بازداشت دو روز در بازداشتگاه پلیس امنیت نگهداری و از چهارشنبه گذشته به قرنطینه زندان اوین منتقل شده‌اند.

‏در صحبتی که داشتیم روحیه‌شان بسیار خوب بود. از لحاظ جسمی پوست‌شان دچار التهاب شده و از ناحیه گوش راست نیز درد دارند که توسط بهداری اوین در حال معالجه است.‏

هنوز نتوانسته‌ام پرونده ایشان را مطالعه کنم و به همین خاطر نمی‌توانم عناوین دقیق اتهامی را بیان کنم. امیدوارم روز شنبه بتوانم پرونده را مطالعه کنم.‏

آقای مهدی یراحی تاکید داشتند که در مورد بعضی از ضابطین که در هنگام بازداشت قانون و حقوق شهروندی ایشان را رعایت نکرده‌اند پیگیری قانونی را انجام دهیم.

‫۴ دیدگاه ها

  1. چراغی که به خانه رواست به مسجد حرام است از وکلای خودتان هم دفاعی بکنید و دفاع آنها را به عهده بگیرید

  2. من با بی حجابی و با ترانه مهدی یراحی مخالفم اما با ظلم به امثال آقای یراحی هم مخالفم از آقای مصطفی نیلی خواهشمندم که مجاهدانه و با نیت نهی از منکر مأموران ضابط خاطی و مجرم را به دادگاه کشیده و مجازات کنید و اطلاع رسانی کنید که درس عبرت برای همه ضابطان بی اخلاق و بی قانون بشوند و سیلی باشد برای هر کسی که مجازات خودسرانه میکند

  3. آقای یراحی . بدون که آب دریا …. نجس نمی‌شود . ( البته توهین به … نباشد ) .
    من از شمال تهران برای تو پیام میگذارم . فکر نکن ما مرفهین بی دردی هستیم که دغدغه مان اینه که کدوم سلبریتی نادون کجا رفت و چیکار کرد . دغدغه ما اکنون آزادی و سلامتی شماست. فرقی ندارد کجا باشی تهران یا خوزستان ، سیستان یا کردستان شمال یا جنوب .
    تو قهرمان یک ایرانی
    ظلم پایدار نیست
    از طرف یک خواهر کوچک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا